قتل خونین مرد جوان با ضربات چاقو در اسلامشهر / قاتل چاقوکش 4 سال زندگی زیرزمینی داشت + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از پانزدهم شهریور سال ۹۹ درجریان درگیری خونین در یکی از محله های اسلامشهر شروع شد.

خیلی زود گشت ماموران نزدیکترین کلانتری در محل درگیری حضور یافتند و با پیکر غرق در خون مرد جوانی روبرو شدند که نقش بر روی زمین شده بود.

علی رغم تلاش تیم پزشکی مرد جوان در دم جان باخت و با مرگ او بود که بازپرس کشیک قتل دستور داد ابتدا جسد مقتول روانه پزشکی قانونی شود آنگاه تیمی از کارآگاهان غرب استان تهران برای کشف این جنایت خیابانی تشکیل شد.

متهم کخ زندگی مخفیانه ای را شروع کرده بود اما سرانجام درجریان تماس هایی که با خانواده‌اش داشت توسط کارآگاهان زیرک غرب استان تهران ردیابی شد ودریک عملیات غافلگیرانه متهم در رباط کریم در مخفیگاهش دستگیر شد.

متهم پس‌ از بازجویی صراحتا به قتل هم محلی اش درجریان اختلاف شخصی که باهم داشتند اعتراف کرد.

متهم در اظهاراتش مدعی شد که هرگز نقشه ای برای کشتن مقتول نداشتم درگیری ما بر سر اختلاف شخصی که باهم داشتیم ناگهان رخ داد و من با چاقوی که درجیب ام داشتم ضربه ای به او زدم و هرگز فکر نمی کردم او در اثر این ضربه چاقو کشته شود وبعد فرار کردم بعد از مدتی که متوجه شدم او کشته شده از اسلامشهر فرار کردم ودراین ۴سال زندگی سختی را تجربه کردم عذاب وجدان تمام وجودم را دربر گرفته بود اما هرگز جرات تسلیم کردن خودم را نداشتم .

سرهنگ سواری پور از مردم خواست با سعه صدر به حل مسائل و اختلافات خود بادیگران بپردازید رفتارهای خشونت آمیز دراین شرایط مانع حل مسئله شده و شمارا وادار به رفتارهای غیر معقول سوق خواهد داد. جنایت های آنی بیشتر مجرمان درچنین شرایطی رخ می‌دهد که نتیجه ای جز پشیمانی در بر نخواهد داشت.

کدخبر: 1029171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟