قتل فجیع عروس جوان در خانه پدری اش ! / دستان داماد آغشته به خون نوعروس + عکس های قاتل و مقتول

به گزارش رکنا، اواسط جولای سال گذشته میلادی، پلیس تگزاس در جریان یک جنایت در بلوار اوک هالو در نزدیکی شهر ماگنولیا در خارج از هیوستون قرار گرفت. فردی در تماس به پلیس به آنها گفت که از اتاقک حیاط پشتی خانه همسایه خون به راه افتاده است. پلیس بلافاصله خود را به محل جنایت رساند. وقتی پلیس وارد اتاقک حیاط پشتی خانه شد، آن چه می‌دید باور کردنی نبود. سر بریده یک زن که روی میز قرار داشت.

 

از بازرسی از آن خانه، جسد زن جوان روی زمین در نزدیکی یک نیمکت در حالی کشف شد که از ناحیه پشت توسط چاقو به قتل رسیده بود. پیکر بی سر زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت.تحقیقات اولیه پلیس حاکی از این بودکه جرد جیمز دیکوس، ۲۳ ساله و آنگی دیاز ۲۱، که به تازگی با هم ازدواج کرده‌ بودند، در خانه پدر و مادر آنگی زندگی می‌کردند و در این اتاقک ساکن بودند و در زمان جنایت آنها در خانه نبوده و به سفر رفته بودند. بدین ترتیب زندگی کوتاه نو عروس در خانه پدری‌اش به پایان رسید.

قتل همسر

به گفته یکی از همسایگان و بنا بر تحقیقات پلیس، مشخص شد که آنگی بارها پلیس را در جریان خشونت خانگی قرار داده بود. یکی از همسایه‌ها به پلیس گفت که جرد مردی خشن بود و حتی بارها پدر و مادر همسرش را نیز تهدید کرده بود.

در ادامه دستگیری جرد در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات برای پیدا کردن مخفیگاه وی آغاز شد.ماموران سرنخ‌هایی به ‌دست آوردند که نشان می‌داد قاتل در بیرون شهر مخفی شده است. به این ‌ترتیب، در ژانویه ۲۰۲۳ کارآگاهان راهی مخفیگاه او شدند و وی را دستگیر کردند. این مرد در بازجویی‌های پلیسی به قتل همسرش اعتراف کرد.

پلیس تگزاس دلیل این اقدام وحشتناک به طور علنی فاش نکرد. همچنین با وجود اعلام دادستان ناحیه کیفری والر، که مشکلاتی در سلامت روان قاتل مطرح است، اما یک روانپزشک، حال جرد را برای محاکمه خوب اعلام کرد.

بدین ترتیب، چهارشنبه گذشته جرد به اتهام قتل وحشیانه همسرش به ۴۰ سال زندان محکوم شد.

کدخبر: 1028647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟