باند اراذل و اوباش مسلح تهرانی متلاشی شد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو دریافت خبر درگیری توسط اراذل و اوباش و ایجاد رعب و وحشت در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 130 نازی آباد، عوامل کلانتری برای شناسایی و دستگیری عوامل درگیری به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این شخص با شلیک گلوله و استفاده از سلاح گرم باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بود، افزود: ماموران پلیس در یک عملیات ویژه پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و او را زمینگیر و دستگیر کردند.

این مقام  انتظامی ابراز داشت: در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح گرم به همراه 4 فشنگ و یک عدد پوکه کشف و متهم به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و استفاده از سلاح گرم اعتراف کرد  و در بررسی سوابق متهم مشخص گردید که متهم  یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در منطقه می باشد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: تا کنون 4 نفر از شکات شناسایی شده و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ مافی با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

کدخبر: 1028413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟