بلع مرگبار برای سوداگران مرگ / کشف 300 گرم هروئین در معده قاچاقچیان

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ حین کنترل محورهای مواصلاتی  به سرنشینان یکدستگاه خودرو سواری مشکوک و در صدد متوقف نمودن خودرو برآمدند.

باباپور با بیان اینکه راننده خودرو به محض مشاهده خودرو پلیس فرار را بر قرار ترجیح داد،تصریح کرد: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیس آغاز و در نهایت دقایقی بعد خودرو با شلیک پلیس در اتوبان آزادگان متوقف و هر سه سرنشین آن دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مخدر تهران بزرگ  افزود: مأموران انتظامی در تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند سرنشینان خودروی مورد نظر اقدام به حمل موادمخدر به صورت بلع و انباری کرده اند که با اعزام به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی 300گرم هروئین از متهمان کشف شد.

وی  با بیان اینکه در بررسی های علمی صورت گرفته مشخص شد این سه متهم به صورت باندی اقدام به قاچاق مواد افیونی به روش بلع و انباری در معده خود می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی تهران بزرگ از تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ با روش های ماهرانه و حرفه ای اقدام به قاچاق مواد مخدر می کنند اما نمی دانند که با تیزهوشی و اشرافیت و تخصص بالای ماموران پلیس سرانجام گرفتار خواهند شد.

سرهنگ باباپور در پایان یادآور شد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 1028059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟