شلیک پلیس در تعقیب و گریز مردانی با خودروی پر از محموله ممنوعه در بهبهان

به گزارش رکنا، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی خبرگزاری رکنا در خوزستان اظهار کرد: مأموران پاسگاه زیدون شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل مواد مخدر و یک دستگاه خودروی پژو پارس دیگر به عنوان اسکورت مطلع  شدند.

این منیع آگاه افزود: مأموران با اعزام به محورهای مواصلاتی شهرستان بهبهان  و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، 2 دستگاه خودروی پژو پارس به شماره پلاک‌های معلوم را شناسایی و بلافاصله دستور توقف خودروها را صادر کردند.

که هر 2 نفر راننده با افزایش سرعت و انجام حرکات مارپیچ در طول مسیر قصد فرار داشتند که مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و به منظور جلوگیری از فرار خودرو  وجلوگیری از به خطر افتادن امنیت جانی خودرهای که در مسیر تردد خودروی قاچاقچیان بودند به سمت لاستیک آنان تیراندازی و درنهایت خودروی که حامل مواد مخدر بود واژگون و راننده آن به دلیل شدت جراحت فوت گردید و خودروی اسکرت نیز توسط مأموران متوقف و 2سرنشین آن دستگیر شدند.

در بازرسی صورت گرفته از یکی از خودروها بیش از 10 کیلوگرم تریاک خالص کشف وضبط گردید  و متهمان نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی  شدند.

علی رنجکش

کدخبر: 1027275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟