بازداشت دزد حرفه ای موتورسیکلت در تعقیب و گریز پلیسی

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 130 نازی آباد حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت که  راکب آن مشغول زاغ زنی شهروندان بود مشکوک شدند و پس از استعلام پلاک آن مشخص گردید که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: راکب موتور سیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر کردند. متهم بدون توجه به دستورات پلیسی به فرار ادامه داد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از مدت کوتاهی تعقیب گریز ماموران با ایجاد طرح مهار و استفاده از قانون به کارگیری سلاح موفق شدند موتور سیکلت را متوقف و سارق را زمینگیر و دستگیر کنند.

سرهنگ حسین مافی ، خاطرنشان کرد: پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت اعتراف و همچنین به 10 فقره سرقت مشابه نیز اشاره کرد. در ادامه تحقیقات مشخص گردید که موتور سیکلت مذکور چند روز قبل به سرقت رفته بوده، متهم برای کشف جرائم احتمالی  در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

سرهنگ مافی در پایان به شهروندان توصیه کرد ؛ هنگام پارک کردن موتورسیکلت در معابر حتما از قفل های ایمنی استفاده نمایند و موتورسیکلت های خود را به دزدگیر مجهز کنند.

 

کدخبر: 1026464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟