زن و مرد بی آبرو از شهادت رییس جمهور رییسی سو استفاده کردند ! / همه شهر به دنبال آنها هستند

مدتی قبل زن وشوهری طبقه دوم منزل ما را اجاره کردند که بیشتر از 20 سال اختلاف سنی داشتند. زن جوان مدعی بود که بعد از مرگ شوهرش با مرد تبعه افغانستان ازدواج کرده است و خودش نیز به صورت افتخاری به مسافران و زائران ایرانی  خدمت می کند که برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) به مشهد می آیند وبدین ترتیب اعتماد ما را به خودش جلب کرد.

به گزارش رکنا، زن 35 ساله با بیان این ماجرا به مشاور ومددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد گفت:هنوز یک ماه بیشتر از سکونت این زوج در منزل ما نگذشته بود که زن جوان به من گفت: قرار است با دستور رئیس جمهور به برخی افراد وام هایی بین 80 تا120 میلیون تومان واگذار کنند اما باید برای دریافت این وام ها زیرمیزی پرداخت کنیم تا زودتر وام بدون بهره را بدهند ولی هر اندازه مبلغ زیرمیزی بیشتر باشد مقدار وام افزایش می یابد  و بدون نوبت دریافت می کنید.

من هم که خیلی وسوسه شده بودم نه تنها برای خودم، بلکه برای داماد ، خواهر و نزدیکانم ثبت نام کردم و هرکدام از اطرافیانم مبالغی از 3 تا 6 میلیون تومان به این زن مستاجر دادیم تا وام ما را زودتر بگیرد! از طرف دیگر او هر چند روز که از خانه می رفت و بازمی گشت چند شکلات یا تکه ای نان بین ما تقسیم می کرد و مدعی بود که این ها متبرک هستند به همین دلیل من دیگر تردیدی نداشتم که او فردی درستکار و با ایمان است. در همین حال شوهرم که متوجه ماجرای وام ها شده بود از من دلخور شد و گلایه کرد که چرا فقط برای بستگان خودت وام بدون بهره ثبت نام کرده ای و خانواده مرا در جریان نگذاشته ای!

خلاصه شوهرم نیز از زن مستاجر خواست تا برای تعویض خودرو وانتش که هر روز دچار نقص فنی می شد،مبلغی وام بگیرد! و بدین ترتیب شوهرم نیز ثبت نام کرد اما هرچه زمان می گذشت او تاریخ پرداخت وام را به تاخیر می انداخت تا این که عید نوروز رسید . در این شرایط آن زن گفت:قرار است رئیس جمهور به مشهد بیاید و به همه افرادی که ثبت نام کرده اند وام بدهد ولی بازهم خبری نشد. از سوی دیگر ما هم اصرار می کردیم که به پول نیاز داریم و باید برای دخترمان جهیزیه تهیه کنیم.

او وقتی این حرف ها را شنید از من مبلغ 5 میلیون تومان بیعانه گرفت و ادعا کرد فروشگاهی را می شناسد که با سفارش او اجناس چینی را خیلی ارزان می فروشد مثلا سرویس چینی را که 17 میلیون تومان است برای ما 10 یا 12 میلیون می خرد! خلاصه ما هرچه منتظر وام رئیس جمهور ماندیم فایده ای نداشت تا این که حادثه شهادت رئیس جمهور رخ داد و او ادعا کرد پول های وام آماده بود اما با این حادثه باید منتظر دستور رئیس جمهور بعدی باشیم! با همه این حیله گری ها ما باز هم به حرف هایش اعتماد می کردیم.

منتظر بودیم تا این که3 روز برای دیدار اقوام به شهرستان رفتیم وزمانی که به خانه بازگشتیم آن زوج مستاجر خانه را تخلیه کرده و اسباب و اثاثیه خودشان را با وانت به منطقه دیگری برده بودند. پس از پیگیری های زیاد و بازبینی دوربین های مداربسته بالاخره موفق شدیم شماره پلاک وانت حمل اسباب و اثاثیه را به دست آوریم واکنون در حالی از آن زوج مکار شکایت کرده ایم که تعداد زیادی از مال باختگان به در منزل ما می آیند و ادعا می کنند که مستاجر من از آن ها کلاهبرداری کرده است!

با دستور ویژه سرگرد احمد آبکه (رئیس کلانتری طبرسی شمالی مشهد)تحقیقات افسران دایره تجسس با شکایت این زن جوان برای شناسایی و دستگیری این زوج حیله گر آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: روزنامه خراسان

کدخبر: 1026249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟