بازداشت 4 قاتل مسلح خطرناک در 2 پرونده جنایی + جزئیات عملیات پلیس کرمان

به گزارش رکنا، سرپرست انتظامی فاریاب، دستگیری  عامل قتل این شهرستان را پس از دو سال زندگی مخفیانه اعلام کرد.

 سرهنگ محمد احمدیوسفی بیان کرد: به دنبال قتل مسلحانه یک مرد جوان در یکی  از کوچه های  شهر فاریاب  در جنوب کرمان در اواخر خردادماه  سال ۱۴۰۱، نیروهای پلیس آگاهی، بررسی  صحنه جرم  و تحقیقات تخصصی  لازم را در دستور کار قرار دادند اما به علت  پیچیده بودن موضوع، روند شناسایی  عامل این قتل طولانی شد اما  رصدها و تحقیقات  پلیسی به شکل بی  وقفه ادامه یافت.

وی افزود: در این زمینه ماموران در نهایت، فرد مظنون به این قتل را اواسط مرداد دستگیر کردند  و ضمن کشف یک قبضه کلت کمری  از  متهم، درادامه با انجام بررسی روی  این سلاح در حوزه فیزیک جنایی  مشخص شد قتل مذکور با استفاده از همین کلت انجام شده است.این مسئول انتظامی با  بیان این که علت وقوع این قتل اختلافات خصوصی  قاتل و مقتول ذکر شده است، تصریح کرد: این متهم پس از  اعتراف به این عمل مجرمانه با تشکیل پرونده تحویل مرجع  قضایی شد.

بنابراین گزارش، سه  قاتل و شرور مسلح  هم در محور کرمان-بردسیر در یک عملیات ضربتی و مشترک دستگیر شدند. فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر  اظهار کرد: براساس گزارش های دریافتی  از مرکز عملیات پلیس آگاهی استان کرمان مبنی بر شناسایی سه  قاتل و شرور مسلح و تردد با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور کرمان -بردسیر، گروه های  عملیاتی گردان تکاوری ابوذر سوژه  مدنظر را شناسایی کردند و با شگردهای خاص پلیسی برای توقف و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

 سرهنگ علی پورنخعی ادامه داد:  نیروهای  پرتلاش این  فرماندهی  بلافاصله بعد از هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه با تدابیر امنیتی لازم خودروی مورد نظر را متوقف و اشرار مسلح را دستگیر کردند. فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر با بیان این که در پرونده سیاه هر سه  متهم سوابق زیادی از جمله چندین فقره قتل مسلحانه، درگیری با مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و شرارت‌های مکرر در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ثبت شده است، تصریح کرد: متهمان برای تکمیل پرونده تحویل عوامل  انتظامی و قضایی شدند.

کدخبر: 1025771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟