جوابیه فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم درخصوص انتشار کلیپ سرقت از خودروی شهروندان پرند

به گزارش رکنا ، موضوع توسط فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم مورد بررسی قرار گرفت که طبق اسناد موجود برخلاف گزارش شهروندی ،سرقت از ۴ فقره خودرو در ساعت ۱۷۲۰ مورخه ۱۴۰۳/۵/۹ رخ می دهد که برابر اعلام دو نفر از مالباختگان ، یک دستگاه خودروسواری با ۴ نفر سرنشین در حال سرقت از خودرو های مذکور بوده که با واکنش اهالی ساختمان مواجه و قبل از رسیدن اهالی به محوطه پارک خودرو،‌ سارقین از محل متواری می گردند.

 همچنین مدیر همان بلوک اعلام می دارد که من سرقت را مشاهده کردم اما موضوع حمله ور شدن و یا ایراد خسارت به خودروها با قمه رخ نداده و صرفا سرقت محتویات خودرو صورت گرفته است .

ازطرفی در خصوص علت تاخیر حضور واحد گشت انتظامی نیز حسب اعلام رئیس کلانتری ۱۸ پرند عوامل گشت موتورسیکلت سوار در هنگام تماس ساکنین با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در حال تعقیب و گریز یک خودرو مظنون به سرقت بوده و تا نزدیکی میدان آزادی خودرو را تعقیب نموده که نهایتا موفق به دستگیری یک نفر سارق محتویات خودرو گردیده اندکه در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به مرجع محترم قضایی معرفی گردید.

در حال حاضر با توجه به حجم بالای ماموریت ها و گستردگی حوزه استحفاظی  عوامل انتظامی کلانتری جهت رضایت خاطر شهروندان جهادگونه درحال خدمت رسانی به ساکنان شهر پرند می باشند .

لازم به ذکر است فرمانده انتظامی شهرستان حسب امریه صادره پرونده سرقت بلوک ۱۷ شهرک آسمان را جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع تا اقدام لازم انجام و نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

کدخبر: 1025713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟