کشف راز دو قتل در ورامین / قاتل 18 ساله دستگیر شد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران بیان کرد: تیر ماه سال ۱۴۰۰ پس از وقوع قتل جوانی ۲۰ ساله در یکی از محلات شهر ورامین، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. قاتل پس از ارتکاب به قتل از صحنه جرم متواری و هیچ گونه سرنخی از خود به جای نگذاشته بود اما با هماهنگی قضائی تعداد ۱۶ نفر از مرتبطین و افرادی که در فراری دادن متهم مساعدت داشته‌اند دستگیر شدند.

این در حالی است، که وی مجدد در تیر ماه سال ۱۴۰۳ در ورامین مرتکب قتل شد، این موضوع کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی را بر آن داشت که با حساسیت بیشتری به موضوع رسیدگی و به رابطه قتل اول در سال ۱۴۰۰ و قتل دوم در سال ۱۴۰۳ و شناسایی قاتل پی ببرند. در نهایت با انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی شبانه روزی و به کارگیری شیوه‌های نوین و روز پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان پیشوا شدند و پس از اعزام به این شهر و هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی، طی عملیاتی منجسم و مقتدرانه موفق به دستگیری قاتل فراری شدند.

 فرد قاتل ۱۸ ساله پس از دستگیری به ارتکاب دو فقره قتل در ورامین اعتراف کرد. این شخص در تحقیقات عنوان کرد در درگیری لفظی و آنی با مقتولان آنها را با ضربات چاقو به قتل رسانیده و سپس متواری شده و همچنین دو نفر دیگر را با چاقو مجروح کرده است.

کدخبر: 1025286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟