انهدام 2 باند قاچاق انسان در اسلامشهر + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا علیزاده با ارائه گزارشی از عملکرد 4ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: با همت و تلاش ماموران انتظامی در حوزه سرقت نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 16درصد کاهش انواع سرقت داشتیم و 11درصد هم افزایش کشفیات اقلام مسروقه و 3درصد افزایش دستگیری صورت گرفته است.

وی افزود: طبق آخرین آمار در حوزه مواد مخدر 1604 معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز نگهداری شده که در همین راستا 1432 نفر خرده فروش انواع موادمخدر و 9نفر قاچاقچی عمده فروش دستگیر و روانه مراجع قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر کاهش 27 درصدی سرقت های به عنف و خشن، کاهش 5 درصدی موبایل قاپی و افزایش 56 درصدی کشفیات موبایل قاپی را از دیگر اقدامات انجام شده در ابتدای 4 ماه سال توسط نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر برشمرد.

سرهنگ علیزاده ادامه داد: در مجموع 2307سارق طی این 4ماه دستگیر شده و بیش از هزار فقره سرقت هم کشف کرده ایم که عمده سرقت‌ها خرد بوده و توسط معتادین متجاهر انجام شده است.

وی با تقدیر از فرماندار و دادستان اسلامشهر برای پیگیری و همراهی ویژه با نیروی انتظامی تاکید کرد: یکی از دلایل کاهش سرقت‌ها جمع آوری 1600معتاد متجاهر بود که با کمک فرماندار و دادستان اسلامشهر به خوبی اجرا شد.

فرمانده انتظامی اسلامشهر تعداد ارازل و اوباش نوظهور دستگیر شده در سطح 1و2 را 1466نفر اعلام کرد و گفت: با افزایش 64درصدی کشفیات تعداد 35756قلم داروی قاچاق و برای 46 واحد صنفی مجرم پرونده قضایی تشکیل و 200واحد صنفی متخلف بابت تخلفات صنفی هم پلمب شده‌اند.

سرهنگ علیزاده شناسایی 2 باند قاچاق انسان و دستگیری 45نفر و کاهش 20درصدی تصادفات منجر به فوت و کاهش 27درصدی تصادفات جرحی را از دیگر اقداماتی برشمرد که از ابتدای سال تا پایان تیرماه توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر به انجام رسیده است.

کدخبر: 1025010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟