قاتلان 2 نفر در اندیمشک پس از 2 سال دستگیر شدند

 به گزارش رکنا، علیرضا میر رضایی فرمانده انتظامی اندیمشک ، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه‌به وقوع یک فقره نزاع مسلحانه در سال ۱۴۰۱ در یکی از محلات شهرستان منجر به قتل عمد ۲ نفر و متواری شدن عاملان این جنایت، شناسایی و دستگیری قاتلان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی با اشاره به دستگیری یکی از عاملان قتل افزود: مأموران پر تلاش پلیس آگاهی با پیگیری‌های شبانه‌روزی، انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی نسبت به شناسایی محل اختفای دیگر همدست قاتل دستگیر شده در یکی از مناطق حاشیه‌نشین شهرستان‌های هم‌جوار اقدام کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با تشکیل تیم ویژه‌ای به محل مورد اشاره اعزام در عملیاتی ضربتی و غافلگیرکننده او را دستگیر و به شهرستان اندیمشک انتقال دادند. میر رضایی با بیان اینکه تلاش جهت کشف سلاح قاتلان همچنان ادامه دارد تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی و برابر ادله و مستندات همچنین مواجهه حضوری با دیگر قاتل دستگیر شده، صراحتاً به ۲ فقره قتل عمد با سلاح جنگی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به اینکه علت و انگیزه ارتکاب قتل اختلافات قبلی بوده، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

خبرنگار علی رنجکشً

کدخبر: 1024812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟