شلیک دقیق پلیس به شرور مسلح دشتستان + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی نزاع دسته جمعی و تیراندازی منجر به جرح  در یکی از محلات شهر برازجان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود. پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان در تحقیقات اولیه انجام شده از مضروب وبا استفاده از ظرفیتهای اجتماعی و توانمندی در حوزه پلیس، عامل تیراندازی که فردی از اراذل و اوباش شهرستان بود،  شناسایی و با هماهنگی مقام  قضایی و با همکاری پلیس آگاهی در یک  عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیرشد.

سرهنگ  کارآگاه "محمودیان "با بیان اینکه از متهم یک قبضه اسلحه جنگی نیز کشف شد ، گفت: پس از بررسی سوابق اسنادی  مشخص گردید متهم دارای 24 فقره سابقه کیفری از نوع جرایم خشن از جمله نگهداری سلاح ومهمات غیر مجاز وتیرانداری  همچنین جز غایبین فراری از زندان  در حوزه استحفاظی می باشد اعتراف که تحویل مرجع قضائی واز آن طریق روانه زندان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشه دار کنند قاطعانه با آنان برخورد خواهد شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

کدخبر: 1024621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟