پلیس آگاهی پایتخت اموال مال‌باختگان را بازگرداند

به گزارش رکنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در یادداشتی به تشریح اهداف اجرای طرح مبارزه با سارقین و مالخران پرداخت. 

سردار گودرزی اظهار داشت :در طرح مبارزه با سارقان و مالخران که دوم مرداد 1043 برگزار شد پلیس آگاهی به صورت نمادین اموال تعدادی از مال‌باختگان را در حضور اصحاب رسانه و خبرگزاری ها به آنان بازگرداند.

این موضوع اتفاق تازه ای نیست و گوشه ای از مراحل کشف پرونده های سرقت و مالخری است که همواره کشف را با حس دلنشین مشاهده احساس رضایت و شادی شهروندان همراه می سازد ‌و معنایی عمیق به تلاشهای همکارانم در کشف پرونده های سرقت و مالخری می بخشد .

کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت در مسیر مبارزه با سرقت تا زمان شناسایی سارقان و مالخران و کشف اموال مسروقه و بازگرداندن آن به مال‌باختگان و زیان دیدگان به تلاش شبانه روزی خود ادامه می دهند .

انعکاس رسانه ای طرح های مقابله با سرقت و مالخری هشداری به سارقان و مالخران است تا از دوربین خبرنگاران سرنوشت اعمال مجرمانه خود را به تماشا بنشینند و هر چه زودتر از اقدامات خلاف اخلاق؛وجدان و قانون خویش دست بکشند .

این اطلاع رسانی همچنین پیام روشنی به شهروندان می باشد که همواره حضور پلیس را در کنار خویش حس کرده و یقین داشته باشند کارآگاهان پلیس  آگاهی تلخی سرقت اموالشان را به شیرینی کشف و بازگرداندن اموال به آنان گره خواهند زد 

کدخبر: 1022136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟