باند جعل اسناد غرب تهران منهدم شد

به گزارش رکنا، سرهنگ فضل الله سواری پور روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده هایی مبنی بر سندسازی ملکی در غرب استان تهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمان با شناسایی املاکی که مالکان در محل حضور نداشته و یا خارج از کشور می باشند، با توسل به روش های فریبکارانه ازجمله تنظیم مبایعه نامه و درخواست تنظیم سند، اقدام به فروش ملک کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۳ نفر از متهمان اصلی پرونده در شهریار دستگیر شدند که اعضای این باند در بازجوئی های تخصصی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف جعل و کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از متهمان، به شهروندان توصیه کرد: برای معاملات به بنگاه های املاک معتبر و دفترانه های مجاز مراجعه و قبل از هر معامله حتما اصالت اسناد را از مرکزی که آن سند را صادر کرده، استعلام کنند.

کدخبر: 1021956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟