بازداشت سارق حرفه ای که دستش در جیب طعمه هایش بود / در تهران فاش شد

به گزارش رکنا، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ حسین مافی اظهار کرد: در پی اجرای طرح ارتقا امنیت محلات و شناسایی مجرمان، تیم عملیات کلانتری 117 جوادیه در حین گشت زنی در محدوده خیابان "عباسی" به فردی که در حال زاغ زنی شهروندان بود مشکوک شدند و او را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند.

وی افزود: متهم با رویت ماموران بلافاصله از محل متواری شد که با هوشیاری و آمادگی پلیس پس از مدت کوتاهی متوقف و دستگیر شد.

سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در بازرسی اولیه از کوله پشتی بزرگ متهم تعداد دو عدد تلفن همراه که به تازگی سرقت نموده بود، یک دستگاه کارتخوان و تعداد زیادی مدارک هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت و ... کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ مافی عنوان کرد: متهم به جرم خود مبنی بر جیب بری و سرقت از شهروندان و 15 فقره سرقت مشابه اعتراف نمود و تا کنون دو نفر از شکات وی شناسایی شدند و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری خاطر نشان کرد: متهم 26 ساله بوده و  به جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حسین مافی به شهروندان توصیه کرد: همواره نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و سعی کنند لوازم خود را در معرض دید افراد سودجو قرار ندهند تا از این دست سرقت ها جلوگیری کنند.

کدخبر: 1021356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟