غافلگیری دزدان خانه های شمال تهران / در لواسانات جولان می دادند

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل ایشان، ماموران کلانتری 165 لتیان به محل اعزام شدند واقدام به بررسی صحنه محل سرقت و بازبینی فیلم دوربین های مداربسته نمودند.

این مقام انتظامی گفت: با به کارگیری شیوه های نوین پلیسی هویت سارق شناسایی شد و با اقدامات فنی ماموران موفق شدند محل مخفیگاه متهم را کشف کنند و پس از اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند و در یک عملیات منسجم پلیسی سارق را داخل مخفیگاه غافلگیر و دستگیر کردند.

سرهنگ ضرونی ادامه داد: در بازرسی اولیه از مخفیگاه متهم تعداد متعددی لوازم منزل سرقتی و آلات و ادوات حرفه ای سرقت کشف شد و سارق پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل در محدوده لواسانات اعتراف که شناسایی مالباختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: متهم 43 ساله دارای سابقه سرقت بوده و جهت سیر مراحل قانونی بهمراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ صادق ضرونی به شهروندان توصیه نمود: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند.

کدخبر: 1021353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟