پلیس امنیت اقتصادی سردمدار مقابله با جرایم اقتصادی در کشور  است

به گزارش رکنا، امروز دشمنان بدخواهان ایران اسلامی در رأس همه برنامه ها و هجمه های و دشمنی ها خود جنگ اقتصادی را که شامل تحریم های ظالمانه و..... 

می شود را قرار داده اند و در این مسیر از هیچ کاری دریغ ندارند. 

رییس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی دشمنان ماموریت ها و مسئولیت های بسیاری را دارد ، عنوان داشت: امروز پلیس امنیت اقتصادی سردمدار و از عناصر اصلی مبارزه و مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی است.

 وی افزود: امروز پلیس امنیت اقتصادی علاوه بر استقرار ،توسعه و تعمیم امنیت در حوزه اقتصادی ،مقتدرانه با مجرمان و مفسدان اقتصادی مقابله می کند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه مسأله اقتصاد مولفه اصلی و مهم هر کشوری محسوب میشود ،گفت :تلاش و عزم ما بر این است که با مقابله و مبارزه همه جانبه با جرایم و مفاسد اقتصادی اجازه ندهیم که برخی افراد فرصت طلب و زیاده خواه و در حقیقت زالو صفت با اقدامات محرمانه خود در حوزه اقتصادی شامل احتکار ، پولشویی و..‌.

امنیت اقتصادی کشور به چالش بکشانند .

وی افزود : ما با خدای خود عهد بسته ایم که تا پای جان از امنیت شهروندان و مردم عزیزمان پاسداری نماییم .

سردار رحیمی با اشاره به اهمیت نقش خانواه، گفت : بدون شک نقش همسران شما همکاران گرامی در موفقیت های مختلف زندگی ، بسیار مهم است.

 سردار رحیمی با قدردانی از خانواده کارکنان حاضر در همایش ، عنوان داشت همراهی و همکاری و همدلی خانواده های محترم همیشه اثر بخش و لازم و مهم است.

کدخبر: 1018105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟