جزئیات قتل مرد میانسال در پارک جنت آباد /  پرستار خانگی به جرم قتل بازداشت شد!

به گزارش خبرنگار رکنا، ساعت 3 بامداد روز 18 تیرماه خبر کشف جسد مرد جوانی به پلیس 110 در خیابان کوروش غربی اعلام و ماموران کلانتری 138 جنت آباد به محل حادثه اعزام شدند .

ماموران در صحنه جرم با جسد مردی حدود 50 ساله روبرو شدند که بنابر گفته عوامل اورژآنس حاضر در محل با شلیک گلوله به سرش به کام مرگ فرو رفته بود.

بلافاصله گزارش این جنایت خونین به بازپرس ویژه قتل موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای امور جنایی اعلام شد تا وی به همراه تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی برای بررسی صحنه جرم در محل جنایت حاضر شوند.

بررسی های اولیه نشان از این داشت که جسد بدون هویت و مدارک شناسایی با شلیک گلوله کشته شده است، ماموران در اطراف جسد مقتول لوازم پزشکی و پرستاری منزل کشف کردند و همین موضوع سرنخ تازه را در اختیار تیم جنایی تهران قرار داد، در همان حین ماموران کلانتری متوجه پرسه زنی های خودری پراید با 2 سرنشین خانم در اطراف محل جنایت که یک پارک بود شدند به همین دلیل به دستور پلیس خودرو متوقف و هردو نفر مورد بازجویی قرار گرفتند .

متهم زن به بازپرس رضازاده گفت: از عصر روز روز گذشته (17 تیرماه) همسرم از خانه خارج شده و پس از آن جوابگوی تلفن همراهش نبود،او بیشتر مواقع بعداظهرها به این پارک می آمد برای همین با دخترم که 17 ساله است به دنبال او میگشتیم .

زن جوان در پاسخ به این سوال که به چه کاری مشغول است گفت : من پرستار خانگی هستم. مدعی شد که پرستار خانگی است و وقتی از محل کار به خانه برگشتم شوهرش را ندیدم برای همین با مریم(دختر مقتول) در جستجوی شوهرم بودیم، اما وقتی بازپرس با صحبت های ضد و نقیض زن  روبرو شد و از وی درخواست کرد کیف لوازم پزشکی خودش را تحویل آنها بدهد زن مدعی شد لوازم پزشکی اش در داخل خانه است همین موضوع باشد تا بازپرس به وی مضنون شده و دستور بازداشت هر دونفر را صادر کند.

بر همین اساس با دستور بازپرس ویژه قتل موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای امور جنایی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و هر دو متهم برای تکمیل پرونده و روشن شدن زوایای پنهان آن تحویل اداره دهم پلیس اگاهی شدند .

کدخبر: 1016338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟