دزد بدشانس از راه دور در مغازه زندانی شد / مرد مغازه دار لحظه به لحظه سرقت را می دید

به گزارش رکنا ، مردی هراسان و سراسیمه با پلیس 110 تماس گرفت و از دستبرد سارقان به فروشگاه لوازم خانگی اش خبر داد.

او گفت: از طریق گوشی تلفن همراهم ،دوربین های مداربسته را بررسی می کردم که ناگهان دزدگیر فروشگاه فعال شد و جوانی را دیدم که کرکره را بالا داد و به داخل مغازه رفت. چون سیستم دزدگیر درون فروشگاه بی صدا بود او متوجه ماجرا نشد و من هم بلافاصله قفل کرکره برقی را زدم و دزد را به دام انداختم .در همین حال و با کسب این خبر،بلافاصله گروهی از افسران گشت انتظامی با دستور شبانه سرهنگ جوادیعقوبی(رئیس کلانتری سپاد)عازم بولوار توس شدند وبا موتورسواری برخورد کردند که با دیدن خودروی پلیس پا به فرارگذاشت.

نیروهای انتظامی با مشاهده این صحنه  و دادن اخطارهای قانونی ،چند تیر هوایی نیز شلیک کردند اما دزد 20 ساله همچنان به فرار خود ادامه می داد تا این که بالاخره از چند مسیر محاصره شد وحلقه های قانون بر دستانش گره خورد . از سوی دیگر گروهی از نیروهای تجسس نیز وارد فروشگاه شدند وهمدست او را که با قفل شدن کرکره های برقی ،در دیواره های قفس گونه به دام افتاده بود ،به کلانتری انتقال دادند.

دقایقی بعد بازجویی از دو سارق سابقه دار معتاد در حالی آغاز شد که بررسی ها نشان داد موتورسیکلت متهمان نیز سرقتی است، بنابراین ،عوامل انتظامی با دستور قضایی مخفیگاه آنان را نیز شناسایی و بازرسی کردند که در این بازرسی تعدادی شیرآلات و لوازم منزل کشف شد.

تحقیقات تخصصی افسران دایره تجسس کلانتری سپاد برای کشف سرقت های احتمالی دیگر دزدان جوان ادامه دارد.

سجادپور

 

کدخبر: 1014936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟