بی آبرویی یک زن و مرد در کوچه بن بست / پلیس به موقع سر رسید

به گزارش رکنا ، نیروهای گشت کلانتری شفا که از ابتدای سال جاری چندین باند بزرگ سرقت را متلاشی کرده اند ،هنگام انجام وظیفه در خیابان شهید رستگاری مقدم به سرنشینان یک دستگاه پیکان مشکوک شدند که به طرز مشکوکی اطراف خود را می پاییدند. وقتی نیروهای گشت نامحسوس برای بررسی موضوع به پیکان نزدیک شدند ناگهان راننده جوان پدال گاز را فشرد و به طرز وحشتناکی در خلاف جهت حرکت خودروها گریخت.

نیروهای انتظامی نیز بی درنگ با دستور قاطع سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)به تعقیب زن و مرد پیکان سوار پرداختند تا این که بعد از مدتی تعقیب و گریز بالاخره آنان را در یک کوچه بن بست به دام انداختند ولی باز هم پیکان سواران ،خودرو را رها کردند و قصد داشتند با ورود به منازل مردم،از چنگ پلیس بگریزند اما نیروهای ورزیده گشت، هر دو متهم را دستگیر و به کلانتری هدایت کردند.

در بازرسی از داخل خودرو ،پمپ آب، مقادیر زیادی کابل،لاستیک و ابزار خودرو  به همراه لوازم مربوط به ساختمان های در حال احداث کشف شد اما متهمان به تناقض گویی پرداختند و مدعی شدند از سرقتی بودن لوازم داخل خودرو اطلاعی نداشتند. از سوی دیگر بررسی های تخصصی نشان داد که زن ومرد جوان نسبتی با یکدیگر ندارند و از سارقان حرفه ای و سابقه داری هستند که قبلا نیز توسط عوامل انتظامی دستگیر شده اند.

زن40 ساله در بازجویی ها گفت:من در منطقه امیریه و تنها زندگی می کنم چراکه از خانواده ام قهر کرده ام .امروز هم برای صرف ناهار به همراه مرد پیکان سوار به پارک رفته بودیم که دو نفرآمدند ولوازم را نزد ما گذاشتند تا آن ها را برای خرید مواد مخدر به انتهای بولوار خیام شمالی ببریم!در همین حال مرد 36 ساله نیز که خود را ساکن بولوار یوسفیه معرفی کرد درباره ماجرای فرار گفت:چون مدارک خودرو همراهم نبود ،به شدت ترسیدم ولی از سرقتی بودن لوازم خبر نداشتم، چون آن ها را دو نفر در پارک به ما دادند تا آن را به اطراف میدان بار سپاد ببریم! ولی وقتی پلیس رسید آن ها هم از پارک فرارکردند. وی ادامه داد:من معتاد هستم وچندفقره سابقه سرقت دارم!

تحقیقات بیشتر دراین باره توسط افسران دایره تجسس کلانتری شفا همچنان ادامه دارد.

سجاد پور

کدخبر: 1014930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟