صفر تا صد خودکشی ویدا نامزد پیمان آدیداس جلوی چشمان شوهر دومش

به گزارش رکنا، ساعت ۱۴و۳۰ دقیقه دوشنبه 11 تیر امسال، یکی از ماموران کلانتری تجریش در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، او را در جریان مرگ مشکوک زنی جوان قرار داد.

با دستور قضایی، تحقیقات اولیه درباره مرگ این زن آغاز و معلوم شد او، ویدا نام دارد واز بلاگرهای معروف در اینستاگرام بوده که بیش از یک میلیون نفر دنبال‌کننده داشته، همچنین در بررسی‌های اولیه پزشکی معلوم شد او بر اثر مسمومیت با قرص برنج فوت کرده است.

همین سرنخ، کافی بود که ماموران تحقیقات ویژه‌ای پیرامون مرگ این بلاگر آغاز کنند و معلوم شود همسر این بلاگر که به پیمان آدیداس معروف و بلاگر بود، یک سال قبل از دنیا رفته است.

ویدا هم با دوست صمیمی همسرش نامزد کرده بود. انتشار این موضوع اما در فضای مجازی باعث شد دنبال‌کنندگان آنها به این ماجرا واکنش‌های تندی نشان دهند و همین واکنش‌ها، زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داد.

با تحقیق از خانواده ویدا مشخص شد چند روز قبل، او و نامزدش به یکی ازشهرهای شمالی کشور سفرکرده بودند اما در آنجا سر مسائل مختلف با هم درگیر می‌شوند که همین موضوع باعث می‌شود ویدا بین مسیر از ماشین پیاده شده و تنها به تهران بازگردد.

این زن، صبح روز حادثه، تصویری از ناصرخسرو را استوری کرده ومی‌گوید به زودی سورپرایزی دارد،‌سپس از دنبال‌کنندگانش می‌خواهد حلالش کنند.

سرانجام ویدا،ظهر دوشنبه مقابل خانه نامزدش،یکی ازقرص‌ها رامی‌خوردکه تلاش‌ها برای نجات جانش بی‌نتیجه می‌ماند.در تحقیقات بعدی مردی که به ویدا قرص برنج فروخته بود شناسایی شد و در تحقیقات گفت: این زن بلاگر برای خرید قرص برنج سراغم آمد.

اما قرص‌ها تمام شده بود.

نمی‌دانستم این قرص را برای چه می‌خواهد. گفتم برو یک روز دیگر بیا اما اصرار داشت که باید از من قرص بگیرد.

آن‌قدر اصرار کرد که قبول کردم.

با او دنبال قرص رفتیم اما وقتی برگشتم گاری دستی ام را برده بودند.

از من خواست همراهش به تجریش بروم تا آنجا پول قرص‌ها وخسارتم را بدهد.

می‌گفت قصد خودکشی و خوردن قرص را ندارد و فقط می‌خواهد نامزدش را بترساند.

مجبور شدم با او همراه شوم.

وقتی نامزدش از خانه بیرون آمد، مقابل چشمان او قرص را خورد. 

موسی رضازاده زاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی دراین باره گفت: دربررسی خودروی زن فوت شده 2 قرص برنج دیگر هم کشف شد. شواهد نشان می‌دهد او به قتل نرسیده بلکه خودکشی کرده که تحقیقات در این باره ادامه دارد. 

کدخبر: 1014690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟