قتل هولناک پسر 17 ساله در دعوای دختر و پسر شرور محله شمیران نو

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 3 بامداد شنبه 9 تیرماه سال جاری دختر و پسر جوان که اهالی محل آنها را شرور معرفی می کنند در سر کوچه ای در خیابان فرجام با هم درگیر می شوند و سر و صدای آنها سکوت شبانه را شکست.

در هیاهوی درگیری دختر و پسرجوان،  پسر 17 ساله ای که به سراغ آنها می رود و تذکر می دهد که به درگیری شان پایان دهند که ناگهان مرد جوان که یکی از اراذل و اوباش منطقه شمیران نو است قمه اش را از زیر لباسش بیرون می کشد و 3 ضربه به سر ، صورت و قفسه سینه پسر نوجوان می زند.

مرد قمه به دست وقتی پسر نوجوان غرق خون روی زمین می افتد همراه زن جوان پا به فرار می گذارد و اهالی محل که شاهد این درگیری خونین بودند خیلی زود پسر 17 ساله را به بیمارستان الغدیر منتقل کردند اما تلاش پزشکان به نتیجه نرسید و روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بدین ترتیب بازپرس محسن اختیاری از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی وارد عمل شد و پس از بررسی جسد در سردخانه بیمارستان دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری زن و مرد جوان که پس از قتل پا به فرار گذاشته اند در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 1013258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟