شنای مرگ در زرینه رود /  ۲کودک غرق شدند

به گزارش رکنا: سامان محمدی روز جمعه در گفت و گویی اظهار کرد: در پی تماس‌های شهروندان با خط ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مبنی بر غرق شدن ۲ کودک ۱۰ ساله پسر و سه ساله دختر در زرینه رود، بلافاصله تیم امداد آتش‌نشانی در محل حادثه حضور یافت.

وی اضافه کرد: این ۲ کودک در اثر بی احتیاطی در محدوده زیر پل عطایی میاندوآب غرق شده بودند که پس از رویت همشهریان از آب به بیرون و به بیمارستان انتقال داده شدند که حال کودک سه ساله وخیم اعلام شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب بیان کرد: غرق شدگان جهت مداوا و با توجه به احتمال زنده مانده هم اکنون به مراکز درمانی ارومیه اعزام شده اند.

محمدی افزود: امسال سه نفر به علت غرق شدگی جان خود را ازدست داده اند که با توجه به این امر از همشهریان تقاضا می‌شود از شنا کردن در کانال‌های آب و رودخانه‌ها جدا خودداری کنند

وی اظهار کرد: همه ساله با شروع فصل گرما شهروندان بسیاری در رودخانه‌های زرینه‌رود و سمینه‌رود میاندوآب اقدام به آب‌تنی، شنا یا ماهیگیری می‌کنند که حوادث بسیاری را به دنبال داشته و جان تعدادی از هموطنان را می‌گیرد.

 سیمینه‌رود و زرینه رود به عنوان یکی از رودهای مهم آذربایجان‌غربی از کوهستان‌های سقز، بانه استان کردستان سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از شهرهای بوکان و میاندوآب به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

میاندوآب با بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

 

 

کدخبر: 1012913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟