قتل هولناک زوج تهرانی جلوی چشمان بچه 3 ساله شان + عکس و نخستین اعترافات

به گزارش رکنا، روز شنبه 2 تیرماه سال جاری ماموران کلانتری 115 رازی در جریان درگیری مرگبار 2 همسایه قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در صحنه با جسد غرق در خون زن و مرد جوانی که در راه پله های ساختمان 3 طبقه قدیمی روی زمین افتاده بودند روبرو شدند و این در حالی بود که پسر بچه 3 ساله ای نیز که لباس و دستانش خونی بود حضور داشت.

اهالی محل در صحنه جرم حضور داشتند و مشخص شد مرد همسایه دست به این قتل هولناک در برابر چشمان پسربچه قربانیان جنایت زده است.

دقایقی بعد بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی برای بررسی صحنه جرم پای در قتلگاه زوج جوان گذاشتند.

تجسس ها نشان از آن داشت که همسایه طبقه اول بخاطر اختلافی که با همسایه بالایی خود داشته دست به این قتل هولناک زده و از صحنه گریخته است که تیم های جنایی خیلی زود تجسس های میدانی را آغاز و خیلی زدو عامل جنایت را که در نزدیکی محل حضور داشت دستگیر کردند.

بررسی های میدانی نشان از آن داشت که عامل جنایت با مرد همسایه بخاطر مشکلات و پول شارژ ساختمان اختلاف داشته و این اختلافات به جنایت هولناک کشیده شده است.

نخستین اعترافات

عامل جنایت که مرد 46 ساله است در نخستین اعترافاتش نزد ماموران اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران گفت: از قبل بخاطر پول شارژ ساختمان و مبلغ 4 میلیون تومان با همسایه طبقه دوم اختلاف داشتم و این اختلافات به حدی رسید که دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم و دست به این جنایت زدم.

وی افزود: من قرص اعصاب می خورم و شب قبل از جنایت شب کار بودم و خسته بودم و صبح وقتی به خانه بازگشتم عصبانی بود و برداشتن چاقو به سراغ مرد همسایه رفتم و ابتدا مرد همسایه را با 8 ضربه چاقو به قتل رساندم و نمی دانم زن همسایه را با چند ضربه چاقو هدف قرار دادم.

بنابه این گزارش ؛ همه این اظهارات قاتل در حد ادعا است و با حضورش در دادسرای امورجنایی تهرانی و تحقیقات پیرامونی واقعیت انگیزه مشخص خواهدشد.

 

 

 

کدخبر: 1011449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟