بازداشت دزدان خانه های محله شهرک غرب در تعقیب و گریز پلیسی

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری و مقابله با سارقان منزل طی گشت زنی های مداوم، عوامل کلانتری 134 شهرک قدس در خیابان سپهر شهرک غرب تهران با یک دستگاه پژو 405 خاکستری با دو سرنشین مواجه شدند که در حال زاغ زنی منازل مسکونی بود.

وی افزود: متهمان به محض مشاهده ماموران پلیس به سرعت متواری شدند، ماموران دستور ایست را صادر کرده ولی متهمان بدون توجه به دستورات پلیسی به فرار ادامه دادند. در آخر با درایت و هوشیاری ماموران پلیس طی یک عملیات پلیسی  و سه بار دستور ایست، پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو متهمان متوقف شده و یکی از آن ها از محل متواری ولی متهم دیگر دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  با در اختیار قرار دادن مشخصات فرد متواری  به تمامی واحد های گشت و فعال شدن آن ها، با ایجاد طرح مهار متهم متواری غافلگیر و دستگیر شد گفت: هر دو متهم در پی جوئی های انتظامی به بزه انتسابی معترف شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: از خودرو سارقان تعدادی ماسک، ابزار و ادوات سرقت و دسته کلید کشف شد و در بررسی اولیه مشخص شد که متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل می باشند.

سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد: در زمانی که خارج از منزل اوقات خود را به سر می برند از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران قیمت داخل منزل خودداری کنند.

کدخبر: 1011401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟