رازگشایی از 20 موبایل قاپی در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: در پی خبر سرقت تلفن همراه در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 122 دربند، با استفاده از شیوه های نوین پلیسی جغرافیای جرم و ساعت آن بررسی و پس از پی جویی های انتظامی و رصد دوربین های مداربسته، هویت سارقان شناسایی شده و دستگیری آن ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: عوامل کلانتری در حین گشت زنی در محدوده، متهمان را در حال زاغ زنی طعمه ی خود شناسایی نموده که با رویت ماموران پلیس به طور خطرناکی متواری شدند.

سرهنگ ضرونی با اشاره به آنکه متهمان توجهی به دستور ایست پلیس نداشتند گفت: پس از طی مسافتی، با ایجاد طرح مهار ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف کنند و راکب و سرنشین آن را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی اولیه از متهمان، یک عدد گوشی مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود کشف و به همراه سارقان به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر موبایل قاپی و 20 فقره سرقت مشابه اعتراف نموده و کشف جرائم،  شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صادق ضرونی در پایان به شهروندان توصیه نمود: در مکان های عمومی از تلفن همراه خود استفاده نکنند و در صورت لزوم، از هندزفری استفاده نمایند تا در دام افراد سودجو و سارقان نیفتند.

کدخبر: 1009589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟