بازداشت سارقان رینگ و لاستیک خودرو / فروش در فضای مجازی

به گزارش رکنا، سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص بازداشت این سارقان حرفه ای گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری 140 باغ فیض، پیگیری و دستگیری شارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت. 

سرهنگ نادری ادامه داد: با بررسی محل سرقت ها و بازبینی دوربین های مداربسته هویت سارق شناسایی گردید و در اقدامات فنی پلیسی مشخص گردید این سارق پس از سرقت  اجناس مسروقه را در یکی سایت های خرید و فروش دست دوم  به فروش میرساند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با رصد های اطلاعاتی صورت گرفته و اشرافیت پلیس، این سارق در حالی که قصد فروش اجناس مسروقه را داشت در یکی از خیابان های محله باغ فیض شناسایی و دستگیر شد و 6 حلقه رینگ و لاستیک مسروقه از وی کشف شد. 

وی افزود: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که از سارقان سابقه دار می باشند و به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که خودرو های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری نمایند.

کدخبر: 1007529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟