بازداشت 5 مرد که دزدان بخاطر آنها سرقت می کردند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد:  با وقوع چند فقره سرقت در سطح خیابان‌های تهران با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره 18 مشخص شد که سارقان پس از موبایل قاپی، گوشی‌های سرقتی را به 5 مالخر حرفه‌ای در مرکز تهران می‌فروشند.

وی افزود: بدین ترتیب شناسایی مالخران و مخفیگاه آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و  پس از تحقیقات پلیسی، مشخص شد که متهمان گوشی‌های سرقتی را از سارقان خریداری و آنها را برای فروش قطعات اوراق یا به کشور افغانستان منتقل می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه‌ موردنظر وارد عمل شدند و 5 مالخر حرفه‌ای را طی عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

سردار گودرزی ادامه داد: در بررسی از مخفیگاه متهمان، تعداد 28 دستگاه انواع گوشی مسروقه، مبلغ 3 هزار و 800  دلار آمریکا، تعداد 12 فقره سریال انواع گوشی های مسروقه، مبلغ 530 میلیون ریال پول نقد کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه 37 شاکی تاکنون شناسایی شده است، افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 1005902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟