اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی مناطق آلوده در "شوش"

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد محمدی نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح امنیت محله محور و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که برگرفته از مطالبات عمومی مردم بود، با حضور کلیه مأموران انتظامی و پلیس های تخصصی این فرماندهی در 3 نقطه از محلات جرم خیز این شهرستان با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، تعداد 17 متهم شامل: 13 سارق موبایل قاپ، سیم برق و موتورسیکلت،خودرو، منزل، اماکن دولتی، 4 نفر حامل سلاح غیر مجاز با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات مختلف و ترکیبی دستگیر و 16 نفر معتاد متجاهر را جمع آوری کردند.

سرهنگ محمدی نسب اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 20 قبضه سلاح جنگی و شکاری، تعداد 4 دستگاه موتورسیکلت، 3 دستگاه گوشی موبایل مسروقه و مقداری ابزارآلات سرقت سیم برق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه اموال مکشوفه به پلیس آگاهی و اطلاعات منتقل و تحت تحقیقات می باشند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس  اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

علی رنجکش

کدخبر: 1004935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟