بازداشت دزدان حرفه ای موتورسیکلت تهرانی ها در شهرری

به گزارش رکنا،سرهنگ "محمدقاسم طرهانی"گفت: 13 خردادماه امسال، طی گشت زنی های هدفمند، ماموران کلانتری 170 کهریزک در محدوده خیابان " شورا " در حال گشت‌زنی بودند که به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک انتظامی مخدوش مشکوک شدند.

وی  افزود: همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور توقف موتورسیکلت را اعلام کند .

سرهنگ طرهانی ابراز داشت: متهمان به محض مشاهده ماموران از محل متواری  و ماموران موفق شدند در یک عملیات تعقیب و گریز و با ایجاد طرح مهار موتورسیکلت را متوقف و هردومتهم را دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: درنتیجه استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و متهمان به همراه موتورسیکلت مسروقه   به کلانتری 170 کهریزک منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی ماموران راهی مخفیگاه شدند و در بازرسی از مخفیگاه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و به کلانتری منتقل شد که در تحقیقات ابتدایی متهمان صراحتا به جرم خود اعتراف کرده و به 6 فقره سرقت مشابه نیز معترف شدند.

وی اضافه کرد: متهمان با دستور قضائی جهت انجام تحقیقات تخصصی و بررسی دیگر ابعاد پرونده به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به شهروندان توصیه کرد،  هنگام پارک کردن موتورسیکلت وسیله نقلیه به به تجهیزات ایمنی مجهز و از پارک کردن در معابر خلوت و مکان های تاریک پرهیز کنند.

کدخبر: 1004860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟