گفت و گو با مرد تهرانی که پس از سرقت بزرگ از زن سابقش برای نیازمندان غذا می خرید

به گزارش رکنا، فروردین امسال پلیس در جریان سرقت میلیاردی از خانه‌ زنی ثروتمند قرار گرفت. این زن در زمینه خرید و فروش تابلوهای نفیس و گران‌قیمت فعالیت داشت، اما وقتی در سفر بود سارقی به خانه‌اش دستبرد زد و بیش از 5 میلیارد تومان طلا و جواهر و 5 میلیارد تومان اموال باارزش و تابلوفرش‌ گران‌قیمتش را به سرقت برد. سارق دسته‌چک شاکی را هم دزدید و چند روز بعد معلوم شد با این چک‌ها مواد غذایی، پوشاک، لوازم‌التحریر و... خریده است. درحالی‌که تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق ادامه داشت، تصویر او که در دوربین‌های مداربسته ضبط شده بود به ‌دست آمد و شاکی وقتی سارق را دید، او را شناخت. دزد میلیاردی در حقیقت همسر سابق شاکی بود که 5 ماه قبل‌ از او جدا شده بود. او که رامین نام دارد، دستگیر شد و در بازجویی‌ها به سرقت میلیاردی اعتراف کرد. اما انگیزه‌اش از این سرقت چه بود؟

چرا از خانه همسر سابقت سرقت کردی؟

چون می‌خواستم انتقام بگیرم. با اینکه عاشقش بودم به‌راحتی مرا از زندگی‌اش بیرون کرد. می‌دانید چرا؟ چون من می‌خواستم بچه‌‌دار شویم و او نمی‌خواست.

چرا سرقت را انتخاب کردی؟

چون اموالش برایش مهم‌تر از من بود. تنها راهی که فکر می‌کردم به او ضربه وارد می‌شود سرقت بود. من نیاز مالی نداشتم و فقط می‌‌خواستم از او انتقام بگیرم.

با اموال سرقتی چه کردی؟

با چک‌ها کلی وسیله خریدم و به کودکان کار و کارتن‌خواب‌ها هدیه دادم. بیشتر اموالی را که سرقت کردم به نیازمندان بخشیدم تا از مجازات گناهم کم کنم. بخش دیگری از اموال هم در خانه‌ام کشف شد. حتی یک شب رفتم رستوران و برای کلی کودک کار یک پرس چلوکباب ویژه خریدم. برایشان لوازم‌التحریر هم خریدم. یک شب که چند کارتن‌خواب در خیابان خوابیده‌ بودند، چون شب سردی بود، برایشان پتو و بالش خریدم. بخشی از طلاها را دادم به آنهایی که برای درمان بیمارانشان پول نداشتند. اما فکر نمی‌کردم دستگیر شوم.

کدخبر: 1003494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟