شگرد عجیب دو زن مرندی برای سرقت طلا و جواهرات / خانم ها مراقب این شیوه باشند

به گزارش رکنا ، سرهنگ علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت و کلاهبرداری توسط ۲ نفر خانم غیر بومی و با پوششی چادری که خود را رمال و دعانویس معرفی می کردند، بررسی موضوع و دستگیری آنها در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ اسدیان تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی سارقان را که در حال ورود به منزل یکی از شهروندان برای فالگیری، کلاهبرداری و برای انجام سرقت و عملی کردن نیات پلیدشان بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند.

وی عنوان کرد:متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به یک فقره سرقت اعتراف کردند که در خصوص شیوه و شگرد سرقت اظهار داشت: متهمان با مراجعه به درب منازل اقدام به دق الباب نموده و در صورت وجود صاحب خانه تحت عنوان رمال و فالگیر وارد منزل شده و خود را سیده معرفی می کردند و با استفاده از ابزارهای کلاهبرداری اقدام به اغفال و سرقت طلاجات خانم ها و دختران جوان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند وی از شهروندان خواست به هیچ وجه افراد ناشناس تحت عنوان رمال و فالگیر را به‌ منزل راه نداده و در صورت برخورد با اینگونه افراد مشکوک،مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 1003104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟