دردسر حضور استاندار مازندران هنگام آتش سوزی یک خودرو برای آتشنشانان / چرا دیر آمدید!؟

به گزارش رکنا : یوسف نوری حوالی ظهر امروز سه شنبه پس از بازدید سرزده از میدان جدید میوه و تره بار ساری در حالی که قصد عزیمت به محل کارش را داشت، با مشاهده واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که در میان شعله های آتش در حال سوختن بود، از خودروی شخصی خود پیاده شد و پس از حضور در محل حادثه با مسئولان مربوطه برای امداد رسانی هر چه سریعتر به صورت تلفنی مکالمه کرد.

مقام عالی دولت در مازندران در این مکالمه تلفنی، به مدیرکل بازرسی استانداری دستور داد تا علت تاخیر ورود ماموران آتش نشانی به محل حادثه برای اطفای حریق خودرو را بررسی و گزارشی در این زمینه تهیه شود تا تصمیمات مقتضی نیز در این خصوص اتخاذ شود.

آتش سوزی

رئیس پلیس راه مازندران نیز در ارتباط با وقوع این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز یک خودرو سواری در کیلومتر چهار ساری به قائمشهر به دلیل سرعت غیرمجاز و ناتواتی راننده در کنترل خودرو به گاردیل برخورد کرد و پس از واژگونی بلافاصله دچار آتش سوزی شد.

سرهنگ یدالله جهان تاب اظهار داشت: در این حادثه، راننده خودروی سواری پژو پارس در حالی که درون خودرو گرفتار شده بود، میان شعله‌های آتش، جان باخت.

وی ادامه داد: باوجود امدادهای مردمی و تا رسیدن ماموران آتش نشانی به محل حادثه، فوت یکی از سرنشینان خودرو در اثر شدت سوختگی تایید شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، کناره و جاده گلوگاه ۶ محور اصلی مازندران است که این استان را به استان‌های تهران، البرز، سمنان، گیلان و گلستان متصل می کند.

 

کدخبر: 1002301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟