بیهوش کردن پیرزن تنها به دست زن و مرد بی رحم / طلاها را ماهرانه سرقت کردند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اسدبگی روز سه شنبه افزود: پس از دریافت گزارش یک مورد سرقت در یکی از محله های شهر همدان بررسی این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی کارشناسان این حوزه گویای این بود که یک زن با معرفی خود به عنوان مامور بهداشت وارد خانه پیرزن ۹۲ ساله شده و پس از دادن قرص بیهوشی به مالباخته، بیش از ۱۰۰ گرم از طلاهای او را به سرقت می برد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: در بررسی های دقیق پلیس مشخص شد که این سرقت با همدستی و طراحی نقشی از سوی یکی از همسایگان ساکن در همان محل که از تنها بودن پیرزن آگاه بوده، صورت گرفته است.

سرهنگ اسدبگی بیان کرد: سارقان پس از ربودن همه طلاهای این پیرزن آن را فروختند اما پس از دستگیری، طلاها به مالباخته بازگردانده شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات این زن و مرد را که در این سرقت نقش داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی دادند.

سرهنگ اسدبگی تاکید کرد: شهروندان از نگهداری سکه و طلا در منزل پرهیز کرده همچنین پیش از ورود ماموران واحدهای خدمات رسان به داخل مجتمع مسکونی از او کارت شناسایی مطالبه کنند.

کدخبر: 1001828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟