خواننده سریال قهوه ترک کیست؟ + فیلم
حجم ویدیو: 6.47M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

به گزارش رکنا، قهوه ترک از سریال های پربیننده نمایش خانگی ایرانی است که در ژانر درام و عاشقانه و ماجرایی به کارگردانی علیرضا امینی و نویسندگی محمد رضایی راد تولید شد. قهوه ترک براساس طرحی از نغمه ثمینی که سریال پربیننده شهرزاد هم در رزومه موفق او وجود دارد و محمد رضایی راد که در تئاتر بسیار فعال است شکل گرفت و در سال 1402 از شبکه اینترنتی فیلم‌نت پخش شد.

مراحل پیش‌تولید سریال قهوه ترک از اسفند 1400 آغاز و پس از انتخاب بازیگر و فیلمنامه‌خوانی در اواخر خرداد 1401 فیلمبرداری آن شروع شد. موسیقی تیتراژ پایانی این سریال به نام چمدون از کارهای روزبه نعمت‌اللهی است.

بازیگران قهوه ترک

حامد بهداد ، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری ، مجتبی پیرزاده، محمد ولی‌زادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، سجاد تابش، فرید سجادی حسینی و پیام احمدی‌نیا ازجمله بازیگران سریال قهوه ترک بودند.

داستان قهوه ترک

داستان سریال نمایش خانگی قهوه ترک درباره یک دختر جوان به اسم ترانه با بازی سارا رسول‌زاده است. او پرستار است و در کنار حرفه اش به اجرای موسیقی خیابانی هم می‌پردازد که به دلیل شکایتی که از او می‌شود (مرگ یک بیمار) کار خود را از دست می‌دهد و پس از آن تصمیم می‌گیرد به کشور ترکیه مهاجرت کند. او پدر و خواهر دوقلویش را در ایران رها کرده و برای دیدن پسری که به تازگی با او آشنا شده به نام پرهام با بازی مجتبی پیرزاده راهی ترکیه می‌شود اما اتفاقاتی در این راه رخ می دهد.

کدخبر: 909011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟