توقیف ۲ شناور حامل لوازم خانگی قاچاق در استان بوشهر

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالله خسروی در بوشهربا اشاره به رصد همه شناورها در مرز دریایی خلیج‌ فارس، لنگرگاه و اسکله‌های استان بوشهر اظهار داشت: پایگاه‌های مرزبانی در تمام نقاط ساحلی استان بوشهر فعال است و با هرگونه تخلف و ناامنی برخورد قاطع می‌شود.

وی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در سواحل استان بوشهر و مرز دریایی خلیج‌فارس تصریح کرد: مقابله با قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر یکی از مأموریت‌های مهم مأموران مرزبانی در سواحل استان بوشهر است و در این راستا از تجهیزات و امکانات پیشرفته بهره برده می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی 2 فروند لنج تجاری حامل کالای قاچاق در سواحل این استان خبر داد و بیان کرد: مرزبانان با اقدامات هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند، 2 فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را در سواحل استان بوشهر توقیف کنند.

خسروی با اشاره به کشف 2 هزار و 780 عدد انواع کالاها، تجهیزات خانگی و پوشاک از این دو شناور خاطرنشان کرد مأموران در بررسی از این شناورها انواع ماشین لباسشویی، یخچال، کفش، پوشاک، پتو، لوازم آرایشی بهداشتی کالای خارج از عرف ملوانی و مازاد بر سهمیه کشف کنند.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 3.8 میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: در این عملیات‌ها 3 نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی استان بوشهر شدند.

کدخبر: 1023693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟