آشنایی با 6 مقصد محبوب مسافران تور ترکیه در تابستان به کمک لحظه آخر

 

 این مسئله را در گشت و گذار شهری تا تفریحات آبی در سواحل زیبا و آبی ترکیه می‌توان مشاهده کرد؛ اما در تور ترکیه کدام مقاصد جذاب‌تر هستند و بین این همه شهر بهتر است به کجا سفر کنیم؟ با ما همراه باشید تا ضمن معرفی تور ترکیه لحظه آخر، شما را با محبوب‌ترین مقاصد این کشور در تابستان آشنا کنیم تا راهنمای انتخاب شما باشیم.

در تور ترکیه تابستان این مقاصد را از دست ندهید

اگر انتخاب شما تور ترکیه تابستان است، مقاصد جذاب و خوش آب و هوای ترکیه منتظر شما هستند! شاید بیشتر افراد ترجیح دهند در سفر به ترکیه استانبول را به عنوان مقصد اول انتخاب کنند؛ اما عجله نکنید. ترکیه پر از شهرهای دیدنی و زیباست که تابستانی جذاب و مفرح دارد. با تور ترکیه لحظه آخر تابستانی مفرح در این کشور را تجربه خواهید کرد.

کاپادوکیا؛ تجربه بالون‌سواری بر فراز صخره ها

اگرچه کاپادوکیا ساحل ندارد؛ اما همه چیز ساحل نیست! این شهر جادویی در ترکیه به شهر بالون معروف است و اگر تابستان به این شهر سفر کنید می‌توانید در آب و هوای خنک از بالون‌سواری در ارتفاعات کاپادوکیا لذت ببرید. اصولا گردشگران در زمستان بالون‌سواری را امتحان نمی‌کنند؛ چرا که در بیشتر ایام سال آب و هوا نامساعد است. جدا از این پیاده‌روی در این شهر هم لذت خاص خود را دارد. با سفر به این شهر می‌توانید در هتل‌های صخره‌ای تجربه اقامتی متفاوت و جذاب را داشته باشید.

آنتالیا؛ شهری با سواحل زیبا و دلنشین

بدون شک بهترین سواحل ترکیه در شهر آنتالیا قرار گرفته است؛ جایی که تا چشم کار می‌کند می‌توانید سواحل بی‌نظیری را مشاهده کنید و از تفریحات آبی در آن لذت ببرید. آنتالیا هم در دسته مقاصد محبوب ترکیه در تابستان قرار دارد که شامل هتل‌های زیبا و لوکس است. به گفته مسافران بهترین هتل‌های ترکیه را در آنتالیا می‌توانید مشاهده کنید. یکی از سواحل زیبای این شهر ساحل کاپوتاش است که تجربه غواصی را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

بدروم؛ شهری مشهور و محبوب در ترکیه

بدروم؛ شهری مشهور و محبوب در ترکیه

در طی چند سال اخیر بدروم ترکیه به یک شهر مشهور و محبوب تبدیل شده است که وقتی به آنجا سفر می‌کنید دیدن سلبریتی اصلا عجیب نیست! چرا که این شهر، شهری پیشرفته و محبوب در بین گردشگران است که بیشتر افراد مشهور در میان شهرهای این کشور به بدروم سفر می‌کنند. غواصی در شهر بدروم طرفدار زیادی دارد. اگر به غواصی و تفریحات آبی در یک شهر شیک و پیشرفته در ترکیه علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم تابستان امسال را در بدروم بگذرانید و مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

مارماریس؛ شهری بندری در جنوب غربی ترکیه

مارماریس از دیگر مقاصد تابستانی و جذاب در ترکیه است که در جنوب غربی این کشور قرار دارد. مارماریس مانند آنتالیا سواحل بی‌‌نظیر و نیلگونی دارد و به شهری با زیباترین سواحل ترکیه معروف است. آب‌های فیروزه‌ای با ماسه‌های سفید و مکان‌های تاریخی این شهر شهرت زیادی بین گردشگران دارد. اگر به تفریحات و ورزش‌های آبی علاقه‌مند هستید مسلما این شهر شما را راضی می‌کند. تفریحات شبانه، دریاگردی با کشتی‌های کروز و قایق‌های تفریحی مارماریس را در تور ترکیه از دست ندهید.

کوش آداسی؛ رویایی‌ترین شهر ترکیه

از دیگر شهرهای محبوب و رویایی ترکیه شهر کوش آداسی است. این شهر نزدیک به دریای اژه قرار گرفته است و به جزیره پرندگان هم شهرت دارد. جالب است بدانید کوش آداسی در فصل تابستان حتی بیشتر از استانبول محبوب است. وقتی در این شهر قدم می‌زنید می‌توانید بناها و ساختمان‌های زیبایی که از عصر عثمانی به جای مانده است را مشاهده کنید.

چشمه؛ شهری زیبا در نزدیکی ازمیر

چشمه؛ شهری زیبا در نزدیکی ازمیر

شاید اسم شهر چشمه را کم شنیده باشید؛ اما باید بدانید یکی از شهرهای زیبای ترکیه است که در فاصله یک ساعته از ازمیر قرار گرفته است. در این شهر می‌توانید هتل‌های زیبای ساحلی و سنتی را مشاهده کرده و در آن‌ها اقامت داشته باشید. سواحل چشمه بسیار زیبا و دیدنی هستند طوری که ماسه‌های سفید و دریای آبی آن چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

تور ترکیه لحظه آخر؛ تجربه یک سفر تابستانی بی‌نظیر و مقرون به صرفه

تابستان امسال را با تور ترکیه در شهرهای محبوب ترکیه سپری کنید و از زیبایی‌های طبیعی هر شهر نهایت لذت را ببرید. لحظه آخر تور ترکیه تابستان امسال را با بهترین قیمت به فروش می‌رساند. این آژانس گردشگری از طریق فروش پکیج‌های مختلف از آژانس‌های متنوع و معتبر امکان مقایسه قیمت و خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید ضمن مشاهده قیمت‌ها و این پکیج‌های متنوع بهترین آن‌ها را رزرو نمایید. برای رزرو آنلاین به سایت لحظه آخر مراجعه کنید.

 

کدخبر: 992482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟