هر چیزی که باید درباره گیفت کارت بدانید

 

کارت­های هدیه محصولات جذابی هستند که با استفاده از آنها دیگر نیازی به حساب­های بین ­المللی برای خرید در خارج از کشور نیست. همراه ما باشید.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در حقیقت نوعی کارت اعتباری است که در آن اعتبار مشخصی برای یک سرویس یا پلتفرم خاص در نظر گرفته شده و نمی­ توان اعتبارش را هم انتقال داد.

همانطور که از نامش هم پیداست گیفت کارت­ها با هدف هدیه پدید آمدند. برای نمونه اگر شما می­ خواستید به شخصی 10 دلار هدیه اعتبار حساب پلی­استیشن بدهید در گذشته باید این مبلغ را مستقیم به او می­دادید یا از حساب خود برایش اعتبار می­خریدید.

شما می­توانید یک گیفت کارت بخرید و آن را به شخصی که دوست دارید هدیه بدهید. گیفت کارت­ها دقیقا هم قیمت اعتبارشان هستند و همین موضوع آنها را بسیار مقرون‌به‌صرفه می­ کند.

روش کار گیفت کارت چگونه است؟

استفاده از گیفت کارت­ها بسیار ساده است. تقریبا تمامی آنها در سرویس­ های مختلف یک شیوه کار را اتخاذ کرده­اند. بر روی گیفت کارت­ها یک کد وجود که مختص به شماست.

شما باید این کد را در قسمت مخصوص گیفت کارت پلتفرم خود وارد کنید. پس از این کار خواهید دید که حساب کاربری شما دقیقا به اندازه مبلغ شارژ می­ شود. حالا می­ توانید از خرید خود لذت ببرید. گیفت کارت­ها می­ توانند فیزیکی یا مجازی باشند.

در خارج از کشور امکان تهیه آنها به­ صورت فیزیکی وجود دارد. شما گیفت کارت را خریداری می ­کنید و سپس با خراشیدن جای کد به کد مورد نظر دسترسی پیدا خواهید کرد.

اما در ایران معمولا تنها نسخه مجازی به ­فروش می­رسد که کد را مستقیما در اختیار شما خواهد گذاشت.

اپلیکیشن­ها چگونه از ارائه خدمات درآمد به­دست می­آورند؟

اپلیکیشن­های رایگان­پایه خدمات پایه­ای خود را به­صورت رایگان ارائه می­دهند و در ازای خدمات بیشتر از شما هزینه دریافت خواهند کرد.

برای نمونه گوش­کردن به آهنگ در اسپاتیفای رایگان است اما برای اینکه همان آهنگ­ها را با کیفیت بیشتری گوش کنید و در عین گوش­دادن به موسیقی تبلیغات مختلف آزارتان ندهد، باید اکانت پریمیوم بخرید. راه درآمدزایی بسیار از اپلیکیشن­ها نیز همین موضوع است.

آنها یا با استفاده از تبلیغات درآمد کسب می­ کنند یا از طریق فروش خدمات اضافی. بازی ­ها نیز تا حدودی عملکرد مشابه دارند.

بازی­های رایگان درآمد خود را از فروش آیتم­های درون­بازی و امکانات اضافه به ­دست می­آوردند و بازی­هایی که برای تجربه مستلزم پرداخت هزینه هستند نیز با استفاده از فروش DLC­ها و مواردی از این دست درآمد به­دست می­آوردند.

آیا نمی­توان بدون پرداخت این خدمات را دریافت کرد؟

پاسخ این سوال تا حد زیادی بستگی به سرویس مورد استفاده شما دارد. برای نمونه نمی ­توان آیتم ­های درون­برنامه­ای یک بازی مانند اسکین یا رویدادی خاص را بدون پرداخت هزینه تهیه کرد.

شاید بتوان خود بازی را به­ شکل کرکی نصب نمود. اما روش­های این چنینی دزدی هستند و برای سیستم شما مشکلات را به همراه خواهند داشت. از طرفی برخی برنامه­ ها مانند یوتیوب و اسپاتیفای نسخه ­های پریمیوم غیررسمی دارند که توسط هکرها در اختیار عموم مردم قرار گرفته اند.

همانطور که گفته­شد چنین اپ­هایی به این دلیل که غیررسمی هستند برای سیستم شما آسیب­ زا خواهند بود و پیشنهاد ما این است که از چنین روش­هایی به هیچ عنوان استفاده نکنید.

با استفاده از گیفت کارت چه خدماتی را می­ توان به­ دست آورد؟

شما می­توانید با خرید­های درون ­برنامه ­ای خدمات مختلفی را به­ دست بیاورید. برای نمونه اکانت­های پریمیوم سرویس­های مختلف را بخرید و دیگر تبلیغ نبینید.

با خرید گیفت کارت گوگل پلی شما می­ توانید اپلیکیشن­هایی که پولی هستند را تهیه و در گوشی خود نصب کنید. می­توانید والت سرویس­های مختلف بازی مانند استیم یا اپیک گیمز را شارژ کنید و از بازی­های جدید لذت ببرید.

استیم والت شما با یک گیفت کارت به ­راحتی شارژ می ­شود و دیگر نیازی نیست دردسر­های حساب بانکی خارجی و مواردی از این دست را تحمل کنید.

چه سرویس­ هایی گیفت کارت را پشتیبانی می­ کنند؟

اکثر سرویس­های خارجی از این سیستم پشتیبانی می ­کنند. برای نمونه می­توان به:

  • سرویس­های استریم موزیک: اسپاتیفای، یوتیوب موزیک، اپل آیتونز
  • سرویس­های دانلود اپلیکیشن: گوگل پلی، اپل استور
  • سرویس­های خرید اینترنتی: آمازون، ایی بی
  • سرویس­های مربوط به بازی: نینتندو، استیم والت، پلی­استیشن، ایکس باکس، توییچ، روبلاکس

و موارد دیگری مثل نتفلیکس، ریزر، ایر بی­ان­­بی، بتل نت، مینت، اپن باکس و ... اشاره کرد.

گیفت

بهترین راه برای خرید گیفت کارت چیست؟

شما باید به فروشگاه ­هایی مراجعه کنید که این سرویس را به فروش می ­رسانند. فروشگاه ­های زیادی هستند که در زمینه فروش این سرویس مشغول­اند و شما می­ توانید برای خرید گیفت کارت به انها مراجعه کنید.

اما باید همواره فروشگاهی را انتخاب کنید که بهترین خدمات را ارائه می ­دهد و کیفیت بالایی دارد. قیمت­های گیفت کارت به دلار هستند بنابراین شما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که تضمین قیمت داشته باشد و قیمت­های معقولی را ارائه دهد.

گیفت کارت استیم،

به­ علاوه اینکه بحث اعتماد نیز وجود دارد شما باید فروشگاه با سابقه­ای را برای خرید انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه G4A4 است. اگر قصد گیفت کارت استیم، ایکس باکس، روبلاکس و هر سرویس دیگری را دارید کافی­است سری به این فروشگاه اینترنتی بزنید. 

چرا باید G4A4 را انتخاب کنیم؟

در فروشگاه G4A4 فرقی نمی­کند که شما قصد خرید گیفت کارت اپل را دارید یا گوگل. فرقی نمی­کند که چه سرویسی مورد نیاز شماست. به این دلیل که فروشگاه G4A4 با تنوع بسیار بالای خود پاسخگوی هر نیازی است.

این فروشگاه بیش از 7 سال است که در حوزه فروش اکانت و گیفت کارت فعالیت می­کند و تا به امروز بیش از 100 هزار سفارش موفق را به اتمام رسانده است. شما می­توانید در این فروشگاه قیمت­ سرویس­های مختلف را بدون نگرانی ببینید چراکه آنها با قیمت ارز همواره آپدیت می­شوند.

پشتیبانی فروشگاه نیز در 7 روز هفته در خدمت شما تا در صورت بروز هر مشکلی پاسخگوی شما باشد.

جمع­بندی

گیفت کارت سرویسی است که ما را از پرداخت­های بین­ المللی برای خریدهای درون ­برنامه ­ای راحت می­ کند. با استفاده از آنها می­توان راحت خرید کرد و نگران هیچ چیز هم نبود.

اگر شما نیز قصد خرید چنین سرویسی را دارید بهترین راه موجود مراجعه به فروشگاه G4A4 است. فرقی نمی­کند که گیمر هستید یا یک کاربر معمولی.

در این فروشگاه برای هر نیازی محصول مورد نظر پیدا خواهد شد. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

 

کدخبر: 932797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟