اگر معیار شما برای رزرو هتل آنتالیا امکانات تفریحی است و به‌دنبال هتلی هستید که تجهیزات کاملی از این نظر داشته باشد، اقامت در هتل لیبرتی آنتالیا را به شما توصیه می‌کنیم. این هتل پنج‌ستاره که در منطقه لارا، یکی از زیباترین مناطق ساحلی شهر آنتالیا واقع شده، یک فرصت اقامتی عالی برای شما فراهم می‌کند. این هتل را می‌توانید به‌راحتی رزرو کنید؛ اما باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که در این مطلب درمورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

https://file.tesmino.ir/images/2024/08/images_1723355858_66b852d2dae54.jpg

معرفی هتل لیبرتی

هتل لیبرتی آنتالیا، هتلی پنج‌ستاره و مجهز است که با امکانات رفاهی متنوع، امتیاز 8.8 را از مسافران کسب کرده است. این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل های آنتالیا محسوب می‌شود که اقامت در آن تجربه‌ای رویایی خواهد بود. هتل لیبرتی در منطقه لارا قرار دارد که یکی از بهترین مناطق آنتالیا ازنظر مناظر طبیعی و آب‌وهوا است.

این هتل همچنین موقعیت قرارگیری مناسبی نیز دارد که دسترسی آن به نقاط مختلف شهری را به کاری ساده تبدیل می‌کند. با اقامت در هتل لیبرتی، دیگر نیازی به خروج از هتل نخواهید داشت، مگر برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری؛ زیرا این هتل ازنظر تجهیزات و امکانات رفاهی بهترین‌ها را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

چرا باید هتل لیبرتی آنتالیا را برای اقامت انتخاب کرد؟

معیار هر مسافر برای انتخاب هتل و اقامتگاه متفاوت است. بعضی مسافران امکانات و تجهیزات تفریحی هتل را مدنظر قرار می‌دهند و برای برخی دیگر خدمات باکیفیت مانند پذیرایی عالی و برخورد خوب کارکنان حائز اهمیت است. هتل لیبرتی یکی از هتل هایی است که در تمام این موارد، اطمینان لازم بابت کیفیت عالی را به شما می‌دهد.

همه کارکنان این هتل از میان افراد مجرب و دوره‌دیده انتخاب شده‌اند. خدمات پذیرایی هتل در سطح کیفی عالی ارائه می‌شود و برای تهیه غذاها و نوشیدنی‌های هتل، بهترین مواد اولیه به‌کار گرفته می‌شوند. از دیگر دلایلی که باید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اتاق‌های تمیز و مجهز

هتل لیبرتی آنتالیا دارای اتاق‌های تمیز و مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون صفحه‌تخت، سرویس و لوازم‌بهداشتی، یخچال، مینی‌بار و ... است. نظافت اتاق‌ها روزانه انجام می‌شود و قبل از تحویل اتاق، تمام ملحفه‌ها تعویض می‌شوند. لیست اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از:

  • اتاق سینگل با یک تخت سینگل و چشم‌انداز دریا

  • اتاق خانوادگی چهارنفره با یک تخت دبل و دو تخت سینگل؛ دارای چشم‌انداز دریا

  • اتاق دبل سه‌نفره با یک تخت دبل و چشم‌انداز دریا

  • اتاق اکونومی سه‌نفره با یک تخت دبل یا دو تخت سینگل و چشم‌انداز دریا

  • اتاق بزرگ چهارنفره با یک تخت دبل، یک تخت سینگل و یک تخت دبل تاشو؛ چشم‌انداز دریا

  • اتاق دلوکس پنج‌نفره با یک تخت دبل، دو تخت سینگل و یک تخت سینگل تاشو؛ چشم‌انداز دریا

https://file.tesmino.ir/images/2024/08/images_1723355858_66b852d2e73ba.jpg

تنوع امکانات رفاهی

امکانات رفاهی هتل لیبرتی متنوع هستند و همه سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارند. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، می‌توانید در استخر هتل انواع تفریحات آبی را تجربه کنید و اگر به ورزش‌های سالنی علاقه‌مند هستید، امکانات تنیس روی میز، بیلیارد، بولینگ، دارت، بدن‌سازی و ...، برای شما فراهم است. امکانات این هتل برای مسافران با شرایط خاص مانند معلولان هم مناسب بوده و حتی کودکان هم دارای امکانات اختصاصی خود هستند.

شرایط و قوانین رزرو هتل لیبرتی آنتالیا

اقامت در هتل لیبرتی آنتالیا شرایط و قوانینی دارد که برای راحتی انجام این کار بهتر است قبل از رزرو اتاق درمورد آن‌ها اطلاعات کسب کنید. این قوانین عبارت‌اند از:

  • اقامت در هتل لیبرتی آنتالیا برای کودکان زیر 2 سال رایگان است، مگر در شرایطی که درخواست تخت اضافه برای آن‌ها داشته باشید.

  • هزینه اقامت کودکان 2-11 سال در این هتل نیم‌بها است و درصورت درخواست برای تخت اضافه هزینه باید کامل پرداخت شود.

  • درصورت نیاز به سرویس اضافه برای کودک، باید قبل از ورود به هتل درخواست خود را به پذیرش ارائه کنید.

  • در این هتل، محدودیت سنی برای پذیرش و تحویل اتاق وجود ندارد.

  • ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و حتی در اتاق خود نیز نمی‌توانید از حیوان خانگی نگهداری کنید.

  • ساعت تحویل اتاق‌ها همه‌روزه راس ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق راس ساعت 12 است. بهتر است رزرو بلیط را به‌گونه‌ای انجام دهید که مدت‌زمان زیادی معطل نشوید. البته درصورتی‌که قبل از ساعت تحویل به آنتالیا رسیدید، می‌توانید چمدان‌ها را به اتاق مخصوص تحویل داده و در لابی یا محوطه هتل استراحت کنید.

  • این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است و درصورت تمایل به استفاده از خدمات آن می‌توانید هماهنگی لازم را قبل از سفر انجام دهید.

  • استفاده از برخی امکانات هتل مانند اتاق جلسات، سالن ماساژ، اجاره خودرو، بیزینس سنتر و ... با پرداخت هزینه امکان‌پذیر است؛ بنابراین، همیشه پول نقد همراه داشته باشید.

  • در انتخاب تاریخ رفت‌وبرگشت دقت کنید. تحویل اتاق و تخلیه آن در تاریخ ثبت‌شده در سیستم رزرواسیون انجام می‌شود.

https://file.tesmino.ir/images/2024/08/images_1723355858_66b852d2eaa68.jpg

هتل لیبرتی آنتالیا، هتلی برای خانواده‌ها

در منطقه لارای آنتالیا، هتل های زیادی برای اقامت وجود دارند که برخی از آن‌ها مانند هتل لیبرتی آنتالیا، یک هتل خانوادگی با امکانات کامل و خدمات عالی هستند. این هتل هم مانند دیگر هتل های آنتالیا با امکانات خوب، در بیشتر ایام سال تکمیل ظرفیت است؛ بنابراین، باید به‌موقع برای رزرو آن اقدام کنید. رزرو هتل آنتالیا لیبرتی را می‌توانید ازطریق سیستم رزرواسیون هتل فلای تودی انجام دهید. در فلای تودی، همچنین امکان خرید بلیط هواپیما آنتالیا از ایرلاین‌های مختلف هم وجود دارد. پروسه خرید بلیط لحظه آخری و رزرو هتل آنتالیا هم ازطریق سایت و هم ازطریق اپلیکیشن فلای تودی امکان‌پذیر است.

کدخبر: 1028627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟