در این جشنواره، مهندسان مشاور هفت شهر آریا با ارائه طرح "اقامتگاه بومگردی لسکوکلایه گیلان" رتبه اول در گروه طراحی داخلی و بازسازی را کسب نمودند.

جایزه رتبه اول بازسازی برای مهندسان مشاور هفت شهر آریا

اقامتگاه بومگردی قدیم خونه گیلان

این بنا که یک سازه چوبی با مساحت 600 مترمربع زیربنا در روستای لسکوکلایه در شهر کیاشهر استان گیلان واقع شده است که با الهام گرفتن از میراث تاریخی و طبیعی منطقه و بر اساس الگوهای معماری بومی، و در راستای الگوهای توسعه پایدار و احترام به فرهنگ و محیط زیست بنا می‌شوند. بر این اساس، هدف پروژه اقامتگاه بوم گردی قدیم‌خونه گیلان بر پایه استفاده از الگوها، روش‌ها و جزییات اجرایی خانه‌های بومی گیلان و نیز معیارهای معماری پایدار، برای ساخت یک مجموعه اقامتی منطبق با نیاز های امروزی گردشگران شکل گرفت و در سال 1399 بهره برداری شد.

اقامتگاه بوم گردی هفت شهر آریا

مهندسان مشاور هفت شهر آریا

مهندسان مشاور هفت شهر آریا با دارا بودن سرمایه انسانی قوی و نیز با کمک نرم افزار ها سخت های به روز توانسته است طراحی پروژه های مختلفی از کافرماهای مختلف خصوصی و دولتی را به سرانجام برساند. از جمله کارفرمایان این مهندسان مشاور شهرداری تهران، وزارت راه و شهرسازی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، شرکت گل گهر سیرجان، شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، شرکت بازآفرینی شهری ایران، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سازمان نوسازی شهر تهران، سازمان منطقه آزاد چابهار، سازمان توسعه و تجهیز مدارس ایران، خانه سینما، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ... هستند.

شرکت مهندسان مشاوره معماری هفت شهر آریا بیش از دو دهه است که فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه معماری و شهرسازی آغاز نموده است. گروه مهندسان مشاور شهرسازی و معماری هفت شهر آریا با تلاش و فعالیت مستمر از سال ۱۳۸۳، تجربه های زیادی در داخل و خارج کسب نموده است و توانسته دانش فنی خود را به بالاترین سطح ارتقا دهد.

تیم هفت شهر آریا پروژه های شهرسازی زیادی را در شهرهای مختلف کشور طراحی و به اجرا و بهره برداری رسانده و با کسب اطلاعات ارزشمند در این حوزه، صلاحیت خدمات مشاوره را کسب کرده است. تیم متخصص هفت شهر آریا با طرح های مختلفی در زمینه های طرح توجیهی و امکان سنجی ، طرح های آماده سازی زمین، طرح الحاق به محدوده شهر، طراحی شهرک های صنعتی، طرح آماده سازی، طراحی شهرک کشاورزی، طراحی معماری، طراحی ساختمان اداری، طراحی مرکز فرهنگی، طراحی باغ موزه، طراحی موزه، طراحی سر در ، نظارت پروژه ها و… طراحی، تهیه و تدوین نموده اند. مهندسان مشاوره معماری دارای تیم های حرفه ای در زمینه طراحی طرح های معماری و شهرسازی است.

کدخبر: 1013477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟