بهترین صرافی کپی ترید برای ایرانی ها

 

همه افرادی که وارد بازارهای مالی می‌شوند، هدفی جز کسب سود ندارند. برای کسب سود در بازارهای مالی، روش‌های زیادی وجود دارد. یکی از این روش‌ها، کپی تریدینگ در صرافی هایی مثل صرافی BingX و صرافی ال بانک برای ما ایرانی هاست. منظور از کپی تریدینگ چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ موفقیت در هر زمینه‌ای نیازمند رعایت اصول و قواعد خاصی است. موفقیت کپی تریدینگ در صرافی های ارز دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نیست. برای کسب سود بیشتر از کپی تریدینگ، باید صرافی مطمئنی انتخاب کنید که ما در این مقاله به کپی ترید در بینگ ایکس پرداخته ایم.

صرافی بینگ ایکس (BingX) را بیشتر بشناسید

این صرافی یکی از جدیدترین صرافی‌های حوزه بازارهای مالی است که در سال 2018 تاسیس شد. در حال حاضر این صرافی در بسیاری از کشورهای دنیا، شعبه فعال دارد. یکی از ویژگی‌های جالب این صرافی برای ایرانیان، پشتیبانی از زبان فارسی است. به همین دلیل بسیاری از معامله‌گران ایرانی با صرافی بینگ ایکس همکاری می‌کنند.

این صرافی خدمات بسیار زیادی ارائه می‌دهد. به همین دلیل استقبال از آن رو به افزایش است. فضای کاربری صرافی BingX بسیار ساده و راحت است. به همین دلیل کار کردن با آن برای اکثر کاربران ساده خواهد بود. این صرافی دارای ابزارهای مختلفی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کپی تریدینگ اشاره کرد.

منظور از کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس چیست؟

طبیعتا در هر حرفه‌ای افراد باتجربه و متخصص، راه موفقیت را می‌دانند. به همین دلیل برای یادگیری آن حرفه، بسیاری افراد اقدام به کپی کردن فعالیت‌های فرد باتجربه می‌کنند. در دنیای تجارت هم همین موضوع حاکم است. منظور از کپی تریدینگ، بررسی معاملات افراد و معامله‌گران حرفه‌ای و تکرار فعالیت‌های آنهاست. در واقع کپی تریدینگ یک راه مطمئن و ایمن برای کسب سود محسوب می‌شود.

معمولا در ابتدا تمام سرمایه را برای کپی تریدینگ اختصاص نمی‌دهند. برای انجام کپی تریدینگ در صرافی BingX، کافیست درصد کمی از سرمایه گذاشته شود. به هر حال کپی تریدینگ به معنای تبعیت از معامله‌گران حرفه‌ای است و ممکن است معامله‌گران حرفه‌ای هم دچار اشتباه شوند!

معرفی انواع کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس

کپی تریدینگ در صرافی BingX هم دو نوع حساب دارد که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

1. کپی تریدینگ استاندارد

در کپی تریدینگ عملا همه بررسی‌ها، تحلیل‌ها و ... برعهده شخص دیگری گذاشته می‌شود. ربات‌های فعال در پلتفرم صرافی، عمل کپی تریدینگ را روی حساب‌های فرد انجام می‌دهد و فقط موضوع مدیریت سرمایه برای معامله‌گر باقی می‌ماند.

در کپی تریدینگ استاندارد، معامله‌گر خود باید مدیریت سرمایه را انجام دهد. به این ترتیب معامله‌گر به حساب خود دسترسی دارد و فقط مبلغ مورد نظر را اعمال می‌کند. یکی از قابلیت‌های مهم کپی تریدینگ استاندارد، مشخص کردن حد ضرر و حد سود است.

2. کپی تریدینگ حرفه‌ای

در این نوع کپی تریدینگ، تقریبا 0 تا 100 معامله برعهده تریدر اصلی گذاشته می‌شود. به این ترتیب خود شخص مدیریت حساب را برعهده ندارد و معامله‌گری که از روی آن عمل کپی تریدینگ انجام خواهد شد، سرمایه را مدیریت خواهد کرد. به این ترتیب معامله‌گر مبتدی هیچ دسترسی خاصی به حساب خود نخواهد داشت. معمولا افراد کاملا تازه‌وارد و مبتدی از این شیوه کپی تریدینگ استفاده می‌کنند.

5 معیار مهم انتخاب معامله‌گر مناسب برای کپی تریدینگ

در کپی تریدینگ انتخاب معامله‌گر مناسب، راه کسب سود را هموار می‌کند. به همین دلیل بهتر است بیشترین تمرکز روی این مرحله گذاشته شود. تریدرهای حرفه‌ای زیادی در بازار وجود دارند، اما کدامیک گزینه مناسبی هستند؟ برای انتخاب یک تریدر حرفه‌ای، باید معیارهایی را در نظر داشته باشید. این معیارها در ادامه بررسی خواهند شد.

1. سابقه و تجربه فعالیت حرفه‌ای

اولین نکته بررسی سابقه تریدر در صرافی بینگ ایکس است. برای این کار کافیست عملکرد و معاملات تریدر مورد نظر را در یک سال گذشته بررسی کنید. تجزیه و تحلیل عملکرد تریدر در بازه زمانی مشخص به انتخاب درست کمک می‌کند.

2. تعداد معاملات تریدر

تعداد معاملاتی که تریدر مدنظر انجام داده است، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد. طبیعتا هر چقدر تعداد معاملات بیشتر باشد، قابلیت اطمینان تریدر هم افزایش پیدا می‌کند. در واقع بالا بودن تعداد تریدهای معامله‌گر، نشان از حرفه‌ای بودن او دارد. البته ممکن است برخی معامله‌گران حرفه‌ای نگرش بلندمدت داشته باشند. به همین دلیل تعداد کمی معامله با سرمایه بیشتری انجام می‌دهند. به هر حال باید به استراتژی و نیاز خود هم توجه داشته باشید.

3. میزان ریسک

هیچ معامله‌ای در بینگ ایکس و به طور کلی سایر بازارهای مالی، بدون ریسک نیست. با این حال نیازی به بالا بردن سطح ریسک و افزایش احتمال از دست رفتن سرمایه وجود ندارد. حالت منطقی در کپی تریدینگ صرافی BingX، این است که حد ضرر تعیین شود. تقریبا تمام معامله‌گران حرفه‌ای از حد ضرر استفاده می‌کنند.

4. معاملات باز

بررسی و تحلیل معاملات باز تریدرهای حرفه‌ای، کمک زیادی به انتخاب معامله‌گر مناسب در صرافی بینگ ایکس می‌کند. معامله‌گرانی که تعداد معاملات باز کمتری دارند، سود بیشتری هم کسب می‌کنند. در واقع باز بودن معامله به معنی پذیرش حد ضرر توسط ترید و در نهایت کاهش زیان‌دهی سرمایه است. البته این موضوع همیشه هم صدق نمی‌کند. برخی معامله‌گران ممکن است معاملاتی که زیان‌ده هستند را باز نگه دارند تا عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار ندهد.

5. اعتبار تریدر

منظور از اعتبار تریدر در صرافی BingX، میزان فالوورهای ترید مورد نظر است. هر چقدر میزان فالوورهای تریدر و کپی‌تریدینگ‌های او بیشتر باشد، سطح اعتبار بیشتری هم خواهد داشت. البته برای اطمینان بیشتر، بهتر است سود کسب شده توسط دنبال‌کنندگان تریدر مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. به همین دلیل تعداد فالوورها به تنهایی برای انتخاب تریدر مناسب کافی نیست و باید سایر معیارها را هم در نظر داشته باشید.

کلام پایانی

صرافی بینگ ایکس یکی از بهترین صرافی‌ ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در بین تریدرها محسوب می‌شود. این صرافی امکانات و خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهد. همچنین دارای زبان فارسی برای ایرانیان است. در این صرافی امکان کپی تریدینگ فراهم شده است. کپی تریدینگ به شما این امکان را می‌دهد تا پا به پای معامله‌گران حرفه‌ای سود کسب کنید. البته برای کسب سود، باید بهترین معامله‌گران را انتخاب کنید. برای انتخاب معامله‌گران حرفه‌ای هم باید معیارهایی که در این مطلب بررسی شد را در نظر داشته باشید.

 

کدخبر: 1011074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟