نسل جدید کیا اسپورتیج در نمایشگاه شهر آفتاب رونمایی شد + تصاویر و قیمت

رکنا اقتصادی: اطلس‌خودرو نمایندگی رسمی محصولات کیا موتورز کره جنوبی در ایران، در دومین روز از نمایشگاه خودرو تهران، از نسل جدید کیا اسپورتیج رونمایی کرد.

نسل جدید اسپورتیج که پیش از این نیز به صورت غیر رسمی و در تعدادی محدود در نمایشگاه‌های سطح شهر دیده می‌شد، سر انجام به طور رسمی در کشور عرضه شد.

18011_463

نسل جدید این خودرو که با کد QL شناخته می‌شود به پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری GDI مجهز است که توانایی تولید 181 اسب بخار قدرت و 237 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. این مدل قرار است با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک روانه لیست خرید نمایندگی‌های فروش شرکت اطلس‌خودرو شود.

18009_743

اسپورتیج جدید که با استاندارد آلایندگی یورو6 ، در هر صد کیلومتر سیکل ترکیبی به 8.5 لیتر سوخت نیاز دارد، از تجهیزات رفاهی و ایمنی هم چون 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، سامانه تشخیص نقاط کور، سیستم کمکی پارک جلو و عقب، چراغ روشنایی در روز، اتولایت، ترمز پارک برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، سردکن صندلی‌های جلوف گرمکن فرمان، سانروف پانوراما، شارژ بی‌سیم و بلوتوث و ... بهره می‌برد.

18011_463

فروش اسپورتیج جدید با قیمت 189 میلیون تومان به تازگی آغاز شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟