۳هزار و۳۷۳ پایگاه جشن عاطفه ها آماده دریافت کمک های مردمی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام خبر اظهار داشت: امروز جشن عاطفه ها با برپایی ۳ هزار و ۳۷۳ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در میادین، معابر اصلی شهرها در تمام سطح استان در حال اجرا می باشد.

نبی اله اله دادی با تاکید براینکه جشن عاطفه ها از نیمه مردادماه شروع شده، ادامه داد: این رویداد به صورت همزمان روز ۷ مهرماه نیز در ۲۷۰۰ مدرسه استان اصفهان با نواختن زنگ عاطفه ها و با هدف نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان در نسل نو به ویژه دانش آموزان، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ادامه روند همدلی های نیکوکاران تا ۱۵ مهرماه برای خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند، افزود: خیران علاوه بر حضور در پایگاه های مستقر در سطح استان می توانند، تا نیمه اول مهرماه برای اهدای هدایا یا نذورات نقدی خود، به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد مراجعه کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از نیکوکاران برای حضور در این جشن، گفت: مردم نیک اندیش می توانند با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۲۵۰۹ بصورت الکترونیکی هدایای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست دانش آموزان نیازمند برسانند.

کدخبر: 1040797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟