خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به بیش از 2 هزار موکب در کربلای معلی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدمهدی عسگری با اعلام این خبر گفت: شهرداری اصفهان از ابتدای ماه صفر در شهر کربلا مستقر شده و به موکب‌های عراقی و ایرانی در محدوده خیابان‌های روضتین، شهدا، قزوینی، حیدریه، احمد وایلی، بوبیات، حمزه الرعیر و میثم تمار و تعلیب خدمات‌رسانی کرده است.

وی افزود: تعداد کل موکب‌هایی که ستاد اربعین شهرداری اصفهان در این ایام به آن‌ها خدمت‌رسانی کرده است، 2 هزار و 51 موکب است که یک هزار و 772 موکب متعلق به برادران عراقی و ۲۷۹ موکب متعلق به برادران ایرانی بوده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: از مجموع این موکب ها یک هزار و 894 موکب مسوول توزیع غذا، ۷۸۷ موکب مسوول تامین محل اسکان، یک هزار و 506 موکب مسوول توزیع شربت و شیرینی، ۶۶ موکب مسوول پخت نان، ۲۹ موکب مسوول خدمات آرایشگاهی، ۶۳ موکب مسوول خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، ۳۰۲ موکب مسوول ارایه خدمات موبایل، ۶۹ موکب مسوول خدمات خیاطی، یک هزار و 320 موکب مسوول حمام و سرویس بهداشتی و ۳۵ موکب مسوول ارایه خدمات بهداری به عزاداران بودند.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و 570 موکب نیز از روز پنجم ماه صفر نسبت به توزیع میان وعده در میان زایران اقدام می‌کردند که در حال حاضر تنها حدود ۱۰ درصد از این موکب ها باقی مانده و تا آخر ماه صفر خدمات‌رسانی خواهند داشت.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1033793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟