خدمت رسانی داوطلبانه ۵۰۰ نفر از خادمان شهرداری اصفهان در شهر کربلا

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدمهدی عسگری با اعلام این خبر گفت: ۱۳۳ تن پسماند از خیابان‌های واگذار شده به شهرداری اصفهان در کربلا از جمله روضتین، شارع الشهدا، شارع القزوینی، حی الحسین و خیابان حیدریه جمع آوری و ۱۰۵ هزار مترمربع از معابر شهر از طریق خودروهای مکانیزه اعزامی از شهر اصفهان شست‌وشو شد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ نفر از خادمان شهرداری اصفهان ۱۳۵ هزار مترمربع از معابر کربلا را به‌صورت دستی نظافت کردند، گفت: با توجه به افزایش تعداد زائران اربعین حسینی ۱۳۲ نفر پاکبان به جمع نیروهای شهرداری اصفهان اضافه شدند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان توزیع حدود ۱۸۵ هزار لیتر آب به مواکب کربلا و انتقال پسماندهای جمع‌آوری شده را از دیگر اقدامات انجام شده در این بازه زمانی دانست و ادامه داد: ۵۰۰ نفر از خادمان شهرداری اصفهان به صورت داوطلبانه در شهر کربلا خدمت‌رسانی می‌کنند که ۲۷۰ نفر از آن‌ها پاکبان هستند و سایر نیروها در امور مختلفی همچون آموزش، مسئولان شیفت، حمل زباله و نخاله و... خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: توزیع ۳۹۵ کیلوگرم کیسه زباله، ۳۲ سطل زباله و ۱۶۵ لیتر مواد شوینده و ۷۰۰ قالب یخ بین مواکب از دیگر اقدامات انجام شده است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1032243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟