افزودن چهار خیابان به چرخه خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان در کربلا

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدمهدی عسگری با اعلام این خبر گفت: در هر روز نظافت، شست‌وشوی مکانیزه و آب‌پاشی خیابان‌های روضتین، شهدا، قزوینی، حی الحسین و تعلیب برعهده ستاد اربعین شهرداری اصفهان قرار داشت که طی دو روز گذشته، نظافت خیابان های میثم تمار، حمزه الزعیر، احمد وائلی و منطقه بوبیات نیز به این ستاد واگذار شده است. بنابراین، در مجموع نظافت ۷۰ هزار متر مربع خیابان با تلاش ۳۰۰ پاکبان در سه شیفت کاری توسط اعضای این ستاد انجام می شود.

وی جمع‌آوری نخاله و پسماند به وسیله 50 دستگاه کامیون و جاروزنی ۳۵۰ هزار متر مربع از سطح شهر کربلا به وسیله ۴ دستگاه خودرو مکانیزه را از دیگر وظایف این ستاد دانست و افزود: طی روزهای گذشته، توزیع یخ بین مواکب نیز به ستاد شهرداری اصفهان واگذار شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: توزیع ۹۰ هزار لیتر آب در میان مواکب، جمع‌آوری پسماندهای موکب‌های محدوده تعیین شده به میزان ۷۰ تن به وسیله ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین، آموزش موکب‌داران ایرانی و عراقی در خصوص جمع آوری پسماندها، توزیع هزار کیلوگرم کیسه زباله و توزیع ۲۰۰ لیتر مواد شوینده و ۱۵ سطل زباله بین مواکب از دیگر اقدامات این ستاد طی روز 25 مردادماه بوده است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1030943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟