بازسازی ساختمان بازار کوثر ۱۱ با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به نیازهای روزانه

به گزارش رکنا از اصفهان؛ امیرحسین ماه‌آورپور در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید این سازمان گفت: امروز سه پروژه مهم شامل ساختمان جدید بازار کوثر ۱۱، سه بازار روز میوه و صیفی‌جات در مناطق ۲، ۶ و ۷ و همچنین اولین دستگاه خودپرداز میوه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در راستای بهبود شبکه توزیع کالا و فرآورده‌های کشاورزی در اصفهان افتتاح شد.

وی افزود: ساختمان قبلی بازار کوثر ۱۱ به‌دلیل عدم برخورداری از ایمنی کافی تخریب و با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار بازسازی شد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی بازارهای روز میوه در محلات شهر در راستای مصوبات شورای اسلامی شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، اظهارکرد: پس از راه‌اندازی ۴ بازار در سال گذشته، امروز نیز ۳ بازار دیگر به جمع این بازارها اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه دستگاه خودپرداز میوه به‌عنوان گامی در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، امروز در میدان آزادی راه‌اندازی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

کیفیت مطلوب، مشتری‌مداری و قیمت مناسب از ویژگی‌های بازارهای روز کوثر است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان هم گفت: مجموعه بازارهای روز کوثر اصفهان خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم ارائه می‌دهند و در عین برخورداری از اجناس باکیفیت، از مولفه‌هایی مانند مشتری‌مداری و اجناس با قیمت مناسب نیز برخورداند.

مجید نادرالاصلی با بیان اینکه منطقه ۲ از مناطق مستعد برای خدمت‌رسانی است و ظرفیت‌های زیادی برای انجام اقدامات مفید و‌ موثر دارد، افزود: امیدوارم در آینده شاهد اجرای پروژه‌های بیشتر در منطقه ۲ باشیم تا مردم این منطقه نیز از خدمات و امکانات کافی برخوردار باشند.

راه‌اندازی بزرگ‌ترین دستگاه خودپرداز کالا در اصفهان

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کالاپرداز فراز سپاهان نیز اظهارکرد: دستگاه خودپرداز میوه که در اصفهان راه‌اندازی شده، بزرگ‌ترین دستگاه خودپرداز فروش کالا در کشور است که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ساخته شده و به تایید معاونت علمی ریاست جمهوری رسیده است.

مهران صفدار افزود: طراحی و ساخت این دستگاه با حمایت معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان انجام شده است. ویژگی بارز این دستگاه، انجام تمامی مراحل ساخت ازجمله برنامه‌نویسی، امور الکترونیک و ساخت قطعات آن توسط متخصصان این شرکت بومی است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1030218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟