پیشروی گروه صنعتی انتخاب در تکنولوژی‌های هوش مصنوعی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در حاشیه این همایش که با موضوع «نقش هوش مصنوعی و داده محوری در تحول صنعت» از سوی انجمن مدیران صنایع اصفهان برگزار شد حمیدرضا دیانی، مدیرعامل شرکت مطهرضمیر موفق به کسب تندیس و لوح مدیر پیشرو شد.

وی با اشاره به دریافت این تندیس تصریح کرد: شرکت مطهر ضمیر گروه انتخاب توانسته با استفاده از فناوری‌های نوین و رویکردهای داده‌محور، نقش بسزایی در تحول و بهبود فرآیندهای صنعتی ایفا کند و موفق به ایجاد تغییرات مثبت در حوزه‌های مختلف فعالیت خود شود.

مدیر عامل شرکت مطهر ضمیر گروه انتخاب با اشاره به روند دریافت این تندیس بیان کرد: هلدینگ انتخاب دیجیتال از سال ۱۴۰۰ با اجرای پروژه ارزیابی بلوغ دیجیتال، تحول را آغاز کرد و در دی ماه سال گذشته طی ارزیابی ۱۸ شاخص بررسی شده توسط اتاق بازرگانی اصفهان این هلدینگ موفق به کسب  تندیس مدیران پیشرو شد.

دیانی افزود: این تقدیر نشان‌دهنده اهمیت فعالیت‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین در صنعت کشور و ضرورت توجه به داده‌ها و تحلیل‌های هوشمند به منظور تحقق اهداف توسعه پایدار است که هلدینگ انتخاب دیجیتال در این مسیر توانسته به خوبی گام بردارد.

انتخاب2وی با تاکید بر تداوم تلاش‌ها برای توسعه و گسترش فن‌آوری‌های نوین گفت: رسالت هلدینگ انتخاب دیجیتال پیشرو بودن در این عرصه است، که با تغییر فرهنگ و آموزش سازمانی در تلاش است تا با تحول گروه انتخاب در توسعه استفاده از ظرفیت‌های فن‌آوری‌های نوین و تکنولوژی‌های هوش مصنوعی نقش بسازیی را ایفا کند.

به گفته مدیر عامل شرکت مطهر ضمیر گروه انتخاب فرصت‌های استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی تکرار پذیرنیست و این موضوع یک الزام و نه یک انتخاب است.

وی افزود:  با استفاده از این ظرفیت و فرصت ما ملزم به سوار شدن بر قطار تحول دیجیتال همراه با دنیا و هم مسیر با نگاه گروه صنعتی انتخاب هستیم.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1030005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟