باور کردنی نیست!/ دپوی 650 میلیاردی تجهیزات پکیج قاچاق!

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان، پس از کسب خبری در خصوص یک شرکت تجاری به صورت غیر قانونی اقدام به وارد کردن تجهیزات و قطعات پکیج می کند موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از درستی موضوع  طی هماهنگی با دستگاه قضائی در شرکت مورد نظر حاضر و از محل دپوی قطعات و  پکیج های موجود بازدید به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات تعداد 306 دستگاه پکیج و 10 هزار و 280 قطعه و تجهیزات مربوط  که ارزش آنها 650 میلیارد ریال برآورد شده کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از انجام استعلامات لازم از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نجف آباد مشخص شد با توجه به وجود موانع گمرکی و اظهارات خلاف واقع در میزان موجودی محصول نهایی و قطعات و شرکت سازنده و همچنین عدم ثبت کالا و قطعات مکشوفه در سامانه جامع تجارت و انبارهای وزارت صمت محموله مکشوفه در زمره کالاهای قاچاق محسوب می شوند.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه برابر دستور قضائی کالا و قطعات موجود در انبارها توقیف و پرونده برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد  خاطر نشان کرد: برخی از طریق راه های گوناگون و پیچیده اقدام به قاچاق اجناس و کالاهای خارجی کرده و با این کار به اقتصاد و بازار داخلی ضربه وارد می کنند که به این دسته از افراد هشدار می دهیم بدانند پلیس تمام فعالیت های اقتصادی آنان را به صورت هوشمندانه رصد می کند و با هرگونه اقدام غیر قانونی و غیر مجازی که منجر به ورود کالاهای قاچاق به کشور شده و در جهش تولید اخلال ایجاد کند برخورد سریع، دقیق ، قاطع و قانونی خواهد کرد.

کدخبر: 1026754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟